Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психолого-педагогічні умови формування контент-середовища в електронних підручниках для системи професійної підготовки

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Юрженко, В. В. uk_UA
dc.contributor.author Агалець, І. О. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-12-10T12:52:07Z
dc.date.available 2015-12-10T12:52:07Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Юрженко В. В. психолого-педагогічні умови формування контент-середовища в електронних підручниках для системи професійної підготовки / В. В. Юрженко, І. О. Агалець // Наукові записки : збірник наукових праць / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 120 - C. 193-203. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8738
dc.description.abstract On the basis of psycho-pedagogical means to implement a youth training, motivational approaches are disclosed on the basis of reflection and learning proper construction of the content of electronic resources through a well thought-out structure of the content semantically. Analyzes the psychological and pedagogical factors realization content environment of electronic resources that are considered as modern pedagogical tools organizations making the content in the learning process of professionally oriented educational institution, including the role of reflection in the organization of learning activities of students.
dc.description.abstract С помощью психолого-педагогических средств реализации профессиональной подготовки молодежи раскрываются мотивационные подходы на основе рефлексии обучающихся, обосновывается формирование контента электронных ресурсов через семантически выверенную структуру содержания понятийного аппарата профессиональной подготовки. Анализируется психолого-педагогические факторы реализации контент-среды электронных ресурсов, что рассматриваются как современные педагогические средства организации процесса формирования содержания в учебном процессе профессионально направленного учебного заведения, в том числе и роль рефлексии в организации учебной деятельности учащихся.
dc.description.abstract Через психолого-педагогічні умови реалізації професійної підготовки молоді розкриваються мотиваційні підходи на основі рефлексії тих, хто навчається. Обґрунтовується формування контенту електронних ресурсів за рахунок семантично вивіреної структури змісту понятійного апарату в процесі професійної підготовки молоді.Аналізується психолого-педагогічні чинники реалізації контент-середовища електронних ресурсів, що розглядаються як сучасні педагогічні засоби організації процесу формування змісту в навчальному процесі професійно спрямованого навчального закладу, у тому числі і роль рефлексії в організації навчальної діяльності учнів.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject контент-середовище
dc.subject електронні ресурси
dc.subject семантичні особливості
dc.subject рефлексія
dc.subject інтеграція і синтез технологій
dc.subject content environment
dc.subject electronic resources
dc.subject semantic features
dc.subject reflection
dc.subject integration and synthesis technology
dc.subject контент-среда
dc.subject электронные ресурсы
dc.subject семантические особенности
dc.subject рефлексия
dc.subject интеграция и синтез технологий
dc.subject.classification 37.3 :37.091.313
dc.title Психолого-педагогічні умови формування контент-середовища в електронних підручниках для системи професійної підготовки ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу