ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Юрженко, В. В. | uk_UA |
dc.contributor.author | Агалець, І. О. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2015-12-10T12:52:07Z | |
dc.date.available | 2015-12-10T12:52:07Z | |
dc.date.issued | 2014 | uk_UA |
dc.identifier.citation | Юрженко В. В. психолого-педагогічні умови формування контент-середовища в електронних підручниках для системи професійної підготовки / В. В. Юрженко, І. О. Агалець // Наукові записки : збірник наукових праць / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 120 - C. 193-203. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8738 | |
dc.description.abstract | On the basis of psycho-pedagogical means to implement a youth training, motivational approaches are disclosed on the basis of reflection and learning proper construction of the content of electronic resources through a well thought-out structure of the content semantically. Analyzes the psychological and pedagogical factors realization content environment of electronic resources that are considered as modern pedagogical tools organizations making the content in the learning process of professionally oriented educational institution, including the role of reflection in the organization of learning activities of students. | |
dc.description.abstract | С помощью психолого-педагогических средств реализации профессиональной подготовки молодежи раскрываются мотивационные подходы на основе рефлексии обучающихся, обосновывается формирование контента электронных ресурсов через семантически выверенную структуру содержания понятийного аппарата профессиональной подготовки. Анализируется психолого-педагогические факторы реализации контент-среды электронных ресурсов, что рассматриваются как современные педагогические средства организации процесса формирования содержания в учебном процессе профессионально направленного учебного заведения, в том числе и роль рефлексии в организации учебной деятельности учащихся. | |
dc.description.abstract | Через психолого-педагогічні умови реалізації професійної підготовки молоді розкриваються мотиваційні підходи на основі рефлексії тих, хто навчається. Обґрунтовується формування контенту електронних ресурсів за рахунок семантично вивіреної структури змісту понятійного апарату в процесі професійної підготовки молоді.Аналізується психолого-педагогічні чинники реалізації контент-середовища електронних ресурсів, що розглядаються як сучасні педагогічні засоби організації процесу формування змісту в навчальному процесі професійно спрямованого навчального закладу, у тому числі і роль рефлексії в організації навчальної діяльності учнів. | |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | контент-середовище | |
dc.subject | електронні ресурси | |
dc.subject | семантичні особливості | |
dc.subject | рефлексія | |
dc.subject | інтеграція і синтез технологій | |
dc.subject | content environment | |
dc.subject | electronic resources | |
dc.subject | semantic features | |
dc.subject | reflection | |
dc.subject | integration and synthesis technology | |
dc.subject | контент-среда | |
dc.subject | электронные ресурсы | |
dc.subject | семантические особенности | |
dc.subject | рефлексия | |
dc.subject | интеграция и синтез технологий | |
dc.subject.classification | 37.3 :37.091.313 | |
dc.title | Психолого-педагогічні умови формування контент-середовища в електронних підручниках для системи професійної підготовки | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |