ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шовкова, Т. А. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2015-12-10T12:52:06Z | |
dc.date.available | 2015-12-10T12:52:06Z | |
dc.date.issued | 2014 | uk_UA |
dc.identifier.citation | Шовкова Т. А. Методичні основи навчання граматичних конструкцій суб'єктивної модальності німецької мови / Т. А. Шовкова // Наукові записки : збірник наукових праць / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 120. - C. 170-178. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8735 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена дослідженню і визначенню методичних основ навчання перекладачів граматичних конструкцій суб’єктивної модальності німецької мови : визначаються ключові підходи, методи та принципи навчання, які складають теоретичну базу для розроблення конкретних методичних прийомів. | |
dc.description.abstract | The article is devoted to the study and definition of the methodological framework for training translators grammatical structures of subjective modality German language: sets out the key approaches, methods and principles that constitute the theoretical basis for the development of specific instructional techniques. | |
dc.description.abstract | Статья посвящена исследованию и определению методических основ обучения переводчиков грамматических конструкций субъективной модальности немецкого языка : определяются ключевые подходы, методы и принципы обучения, которые составляют теоретическую базу для разработки конкретных методических приемов. | |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | граматика | |
dc.subject | суб’єктивна модальність | |
dc.subject | граматичні конструкції суб’єктивної модальності | |
dc.subject | німецька мова | |
dc.subject | підхід до навчання | |
dc.subject | метод навчання | |
dc.subject | принцип навчання | |
dc.subject | grammar | |
dc.subject | subjective modality | |
dc.subject | the grammatical structures of subjective modality | |
dc.subject | German | |
dc.subject | approach to learning | |
dc.subject | teaching method | |
dc.subject | teaching principle | |
dc.subject | грамматика | |
dc.subject | субъективная модальность | |
dc.subject | грамматические конструкции субъективной модальности | |
dc.subject | немецкий язык | |
dc.subject | подход к обучению | |
dc.subject | метод обучения | |
dc.subject | принцип обучения | |
dc.subject.classification | 378.016:811.112.2 | |
dc.title | Методичні основи навчання граматичних конструкцій суб'єктивної модальності німецької мови | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |