Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Діагностичні методики оцінювання самоконтролю студентів у процесі творчої інтерпретаційної діяльності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бай, Шаожун uk_UA
dc.date.accessioned 2015-12-10T12:52:06Z
dc.date.available 2015-12-10T12:52:06Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Бай Шаожун Діагностичні методики оцінювання самоконтролю студентів у процесі творчої інтерпретаційної діяльності / Шаожун Бай // Наукові записки : збірник наукових праць / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 120 - C. 12-18. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8732
dc.description.abstract Стаття розкриває особливості використання діагностичних методик оцінювання самоконтролю студентів інститутів мистецтв та музично-педагогічних факультетів педагогічних університетів. Здійснено критеріально-рівневий аналіз означеного феномену в процесі творчої інтерпретаційної діяльності. Проведена діагностична робота дозволила охарактеризувати рівні сформованості самоконтролю майбутніх учителів музики в процесі інтерпретації музичних творів, а саме: високий, середній та низький. Визначено залежність інтерпретаційної діяльності від розвитку творчих здібностей майбутніх учителів музики.
dc.description.abstract The article reveals the differences in the use of diagnostic methods of evaluating students’ self Institute of Art and Music teaching faculties of pedagogical universities. Done criterion-level analysis of the phenomenon appointed in the creative interpretation activities. Carried out diagnostic work has allowed to characterize the level of self-formation of future music teachers in the interpretation of music, namely high, medium and low. The dependence of interpretation of the development of creative abilities of future teachers.
dc.description.abstract Статья раскрывает особенности использования диагностических методик оценки самоконтроля студентов институтов искусств и музыкально-педагогических факультетов педагогических университетов. Осуществлен критериально-уровневый анализ указанного феномена в процессе творческой интерпретационной деятельности. Проведеная диагностическая работа позволила охарактеризовать уровни сформированности самоконтроля будущих учителей музыки в процессе интерпретации музыкальных произведений, а именно: высокий, средний и низкий. Определена зависимость интерпретационной деятельности от развития творческих способностей будущих учителей музыки.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject діагностичні методики
dc.subject самоконтроль
dc.subject оцінювання
dc.subject майбутні вчителі музики
dc.subject творчість
dc.subject інтерпретація музичних творів
dc.subject diagnostic techniques
dc.subject self-monitoring
dc.subject evaluation
dc.subject future teachers of music
dc.subject creativity
dc.subject interpretation of music
dc.subject диагностические методики
dc.subject самоконтроль
dc.subject оценка
dc.subject будущие учителя музыки
dc.subject творчество
dc.subject интерпретация музыкальных произведений
dc.subject.classification 378.091 :78
dc.title Діагностичні методики оцінювання самоконтролю студентів у процесі творчої інтерпретаційної діяльності ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу