ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бай, Шаожун | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2015-12-10T12:52:06Z | |
dc.date.available | 2015-12-10T12:52:06Z | |
dc.date.issued | 2014 | uk_UA |
dc.identifier.citation | Бай Шаожун Діагностичні методики оцінювання самоконтролю студентів у процесі творчої інтерпретаційної діяльності / Шаожун Бай // Наукові записки : збірник наукових праць / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 120 - C. 12-18. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8732 | |
dc.description.abstract | Стаття розкриває особливості використання діагностичних методик оцінювання самоконтролю студентів інститутів мистецтв та музично-педагогічних факультетів педагогічних університетів. Здійснено критеріально-рівневий аналіз означеного феномену в процесі творчої інтерпретаційної діяльності. Проведена діагностична робота дозволила охарактеризувати рівні сформованості самоконтролю майбутніх учителів музики в процесі інтерпретації музичних творів, а саме: високий, середній та низький. Визначено залежність інтерпретаційної діяльності від розвитку творчих здібностей майбутніх учителів музики. | |
dc.description.abstract | The article reveals the differences in the use of diagnostic methods of evaluating students’ self Institute of Art and Music teaching faculties of pedagogical universities. Done criterion-level analysis of the phenomenon appointed in the creative interpretation activities. Carried out diagnostic work has allowed to characterize the level of self-formation of future music teachers in the interpretation of music, namely high, medium and low. The dependence of interpretation of the development of creative abilities of future teachers. | |
dc.description.abstract | Статья раскрывает особенности использования диагностических методик оценки самоконтроля студентов институтов искусств и музыкально-педагогических факультетов педагогических университетов. Осуществлен критериально-уровневый анализ указанного феномена в процессе творческой интерпретационной деятельности. Проведеная диагностическая работа позволила охарактеризовать уровни сформированности самоконтроля будущих учителей музыки в процессе интерпретации музыкальных произведений, а именно: высокий, средний и низкий. Определена зависимость интерпретационной деятельности от развития творческих способностей будущих учителей музыки. | |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | діагностичні методики | |
dc.subject | самоконтроль | |
dc.subject | оцінювання | |
dc.subject | майбутні вчителі музики | |
dc.subject | творчість | |
dc.subject | інтерпретація музичних творів | |
dc.subject | diagnostic techniques | |
dc.subject | self-monitoring | |
dc.subject | evaluation | |
dc.subject | future teachers of music | |
dc.subject | creativity | |
dc.subject | interpretation of music | |
dc.subject | диагностические методики | |
dc.subject | самоконтроль | |
dc.subject | оценка | |
dc.subject | будущие учителя музыки | |
dc.subject | творчество | |
dc.subject | интерпретация музыкальных произведений | |
dc.subject.classification | 378.091 :78 | |
dc.title | Діагностичні методики оцінювання самоконтролю студентів у процесі творчої інтерпретаційної діяльності | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |