Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Цина, В. І. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-12-10T12:52:05Z
dc.date.available 2015-12-10T12:52:05Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Цина В. І. Проектування моделі професійно-зрілої особистості педагога / В. І. Цина // Наукові записки : збірник наукових праць / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 120. - C. 148-157. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8731
dc.description.abstract У статті обґрунтовується багатомірна модель особистості професійно зрілого педагога, яка об’єднує прояви його особистісно-професійних якостей у тривимірному смисловому просторі професійно-педагогічної діяльності за трьома провідними (за рівнем смислоутворення) особистісно-професійними сегментами: соціально-професійні умови, соціально-практична та професійно-психологічна сфери професійно-зрілої діяльності. Актуалізація зазначених сегментів сприяє реалізації особистісно-професійного потенціалу педагога у вигляді спеціальних, базових та ключових професійно-педагогічних компетентностей. Результатом всіх поєднань і взаємовпливів компетенцій у трьох сферах смислового простору педагога стає його індивідуальний стиль професійно-педагогічної діяльності.
dc.description.abstract The article proposes a multidimensional model of personality professionally Mature teacher, which combines the manifestations of his personal and professional qualities in a three-dimensional semantic space professional-pedagogical activity for the three leading (level smalloutline) personal and professional segments: social and professional conditions, socio-practical and professional psychological professional and Mature activities. The actualization of these areas contributes to the implementation of personal and professional potential of the teacher in the form of a special, basic and key professional and pedagogical competence. The result of all the combinations and interactions of competencies in three areas of the semantic space of the teacher becomes his personal style professionally-pedagogical activity.
dc.description.abstract В статье обосновывается многомерная модель личности профессионально зрелого педагога, которая объединяет проявления его личностно-профессиональных качеств в трехмерном смысловом пространстве профессионально-педагогической деятельности за тремя ведущими (по уровню смислообразования) личностно-профессиональными сегментами : социально-профессиональные условия, социально-практическая и профессионально- психологическая сферы профессионально-зрелой деятельности. Актуализация указанных сегментов способствует реализации личностно-профессионального потенциала педагога в виде специальных, базовых и ключевых профессионально-педагогических компетентностей. Результатом всех сочетаний и взаимовлияний компетенций в трех сферах смыслового пространства педагога становится его индивидуальный стиль профессионально-педагогической деятельности.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject потенціал
dc.subject сфери професійно-зрілої діяльності
dc.subject компетентності
dc.subject індивідуальний стиль педагога
dc.subject potential
dc.subject professional and Mature activities
dc.subject competence
dc.subject individual style of the teacher
dc.subject потенциал
dc.subject сферы профессионально-зрелой деятельности
dc.subject компетентности
dc.subject индивидуальный стиль педагога
dc.subject.classification 37.011.3.013
dc.title Проектування моделі професійно-зрілої особистості педагога ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу