Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Дидактичні засоби формування природничо-математичних понять в учнів початкової школи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Непомняща, Галина Іванівна
dc.date.accessioned 2011-10-26T10:20:51Z
dc.date.available 2011-10-26T10:20:51Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Непомняща, Галина Іванівна. Дидактичні засоби формування природничо-математичних понять в учнів початкової школи : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / Г. І. Непомняща ; керівник роботи Н. Г. Протасова ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2009. - 23 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/86
dc.description.abstract Проаналізовано різні підходи до процесу формування понять у вітчизняній і зарубіжній педагогіці. З'ясовано особливості формування природничо-математичних понять. Визначено теоретико-методичні засади використання дидактичних засобів у навчальному процесі початкової школи. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено дидактичну модель формування природничо-математичних понять в учнів початкових класів, охарактеризовано її компоненти. Розроблено комплекс дидактичних засобів, які ефективно впливають на процес формування природничо-математичних понять у молодших школярів, висвітлено педагогічні умови їх використання. ru_RU
dc.description.abstract The thesis is devoted to analyses of different points of view to the process of forming of concepts in native and foreign pedagogic and to examination of special features of forming of naturally-mathematical concepts. The theoretical and methodical bases of making use of didactical means in the process of teaching at the primary school are determined. The didactical means of forming of naturally-mathematical concepts of primary schoolchildren is theoretically substantiated and experimentally tested. The research has proved that fixed complex of didactical means is characterized with effectively influence to the process of forming of naturally-mathematical concepts of primary schoolchildren. The pedagogical conditions of making use of didactical means are described. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher НПУ імені М.П.Драгоманова ru_RU
dc.subject формування понять в учнів початкових класів ru_RU
dc.subject дидактичні засоби ru_RU
dc.subject природничо-математичні поняття ru_RU
dc.subject педагогічні умови ru_RU
dc.subject forming of concepts of primary schoolchildren ru_RU
dc.subject didactical means ru_RU
dc.subject naturally-mathematical concepts ru_RU
dc.subject pedagogical conditions ru_RU
dc.subject.classification 373.3.016:51:371.31 ru_RU
dc.title Дидактичні засоби формування природничо-математичних понять в учнів початкової школи ru_RU
dc.title.alternative Didactical means of forming of naturally-mathematical concepts of primary schoolchildren
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу