Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретико-методологічні аспекти читання лекцій з дисциплін природничо-математичного циклу іноземним студентам підготовчих факультетів ВНЗ

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Волосюк, М. А. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-12-01T13:06:12Z
dc.date.available 2015-12-01T13:06:12Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Волосюк М. А. Теоретико-методологічні аспекти читання лекцій з дисциплін природничо-математичного циклу іноземним студентам підготовчих факультетів ВНЗ / М. А. Волосюк // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 119. - C. 65-74. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8674
dc.description.abstract Статтю присвячено теоретико-методологічним аспектам читання лекцій з дисциплін природничо-математичного циклу іноземним студентам підготовчих факультетів ВНЗ в плані комплексного вирішення проблеми формування комунікативної компетенції в навчально-професійній сфері спілкування. Досягнення поставленої мети потребує розвитку у студентів всіх видів мовленнєвої діяльності – читання, аудіювання, письма, мовлення – на основі повторення, систематизації та узагальнення предметного матеріалу. Вирішення проблеми також передбачає використання різноманітних форм, методів, засобів і характеру взаємодії учасників навчально-виховного процесу при оптимальному поєднанні індивідуальних та групових форм діяльності на принципах особистісно орієнтованого і розвиваючого навчання. Проаналізовано основні проблеми, що виникають, та запропоновано можливі шляхи їх вирішення.
dc.description.abstract Статья посвящена теоретико-методологическим аспектам чтения лекций по дисциплинам естественно-математического цикла иностранным студентам подготовительных факультетов вузов в плане комплексного решения проблемы формирования коммуникативной компетенции в учебно-профессиональной сфере общения. Достижение поставленной цели требует развития у студентов всех видов речевой деятельности – чтения, аудирования, письма, говорения – на основе повторения, систематизации и обобщения предметного материала. Решение проблемы также предусматривает использование разнообразных форм, методов, средств и характера взаимодействия участников учебно-воспитательного процесса при оптимальном сочетании индивидуальных и групповых форм деятельности на принципах личностно ориентированного и развивающего обучения. Проанализированы основные проблемы, которые возникают, и предложены возможные пути их решения.
dc.description.abstract The paper is devoted to theoretical and methodology aspects of lecturing on disciplines of nature-mathematical science cycle for foreign students of preliminary faculties in high-educational institutions in the framework of complex problem of forming the communicative competence in educational and professional sphere of relations. Achievement of the aim requires developing all the types of speech activity, namely, reading, auding, writing, and speaking on the basis of repeating, systematization and generalization of the subject material. The solution of the problem also foresees application of various forms, methods, means, and character of interaction for participants of educational and brining-up process at optimal combination of individual and group forms of activity on the principles of individually oriented and developing teaching. The principal problems which arise have been analyzed and possible ways for their solution have been proposed.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject лекція
dc.subject підготовчий факультет
dc.subject навчально-професійна сфера спілкування
dc.subject лекция
dc.subject подготовительный факультет
dc.subject учебно-профессиональная сфера общения
dc.subject lecture
dc.subject preliminary faculty
dc.subject educational and professional sphere of communication
dc.subject.classification 378.147.31
dc.title Теоретико-методологічні аспекти читання лекцій з дисциплін природничо-математичного циклу іноземним студентам підготовчих факультетів ВНЗ ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу