ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Синекоп, О. С. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2015-12-01T13:06:10Z | |
dc.date.available | 2015-12-01T13:06:10Z | |
dc.date.issued | 2014 | uk_UA |
dc.identifier.citation | Синекоп О. С. Навчання студентів технічних спеціальностей написання англомовних текстів у співавторстві / О. С. Синекоп // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 119. - C. 177-185. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8658 | |
dc.description.abstract | Статтю присвячено проблемі навчання студентів технічних спеціальностей написання текстів у співавторстві. У статті узагальнено досвід вчених та практиків щодо навчання створення текстів у співавторстві; розглянуто доцільність навчання студентів немовних вищих навчальних закладів написання колективних публікацій; зазначено типи текстів у співавторстві; обґрунтовано можливу кількість студентів у групах. Також представлено визначення “письмо у співавторстві” з урахуванням особливостей навчання студентів технічних спеціальностей; окреслено етапи організації навчання написання текстів у співавторстві, ролі (письменник / автор / співавтор, редактор, лідер, координатор), стратегії (послідовне написання одним автором, паралельне письмо з горизонтальним розподілом, реактивне письмо), технології, інструментарій, зазначено важливість таких складових, як дистантність, синхронність / асинхронність та контроль. | |
dc.description.abstract | Статья посвящена проблеме обучения написанию текстов в соавторстве. В статье обобщен опыт ученых и практиков по обучению создания текстов в соавторстве; рассмотрена целесообразность обучения студентов неязыковых вузов написания коллективных публикаций, указаны возможные типы текстов в соавторстве, обосновано возможное количество студентов в группах. Также представлено определение "письмо в соавторстве" с учетом особенностей обучения студентов технических специальностей; обозначены этапы организации обучения написания текстов в соавторстве, роли (писатель / автор / соавтор, редактор, лидер / координатор), стратегии (последовательное написание одним автором, параллельное письмо с горизонтальным распределением, реактивное письмо), технологии, инструментарий, дистантность, синхронность / асинхронность и контроль. | |
dc.description.abstract | The paper deals with teaching collaborative writing. In this paper the experience of scholars and practitioners to teach collaborative writing is summarized; the feasibility of teaching non-language students of higher educational institutions to create collective publications is considered; the possible types of the texts are indicated; the number of students in groups are substantiated. Also the definition of “collaboration writing” with the peculiarities of the learning process of technical students is given; the stages of learning in collaboration, roles (writer / author / co-author, editor, leader, coordinator), strategies (sequential single writing, parallel writing with horizontal division, reactive writing), technologies, tools, remoteness, synchronicity / asynchronicity and control are outlined. | |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | тексти у співавторстві | |
dc.subject | студенти технічних спеціальностей | |
dc.subject | етапи організації навчання | |
dc.subject | синхронність / асинхронність | |
dc.subject | тексты в соавторстве | |
dc.subject | студенты технических специальностей | |
dc.subject | этапы организации обучения | |
dc.subject | синхронность / асинхронность | |
dc.subject | collaborative writing | |
dc.subject | students of technical specialties | |
dc.subject | stages of learning | |
dc.subject.classification | 378.147:81’243 | |
dc.title | Навчання студентів технічних спеціальностей написання англомовних текстів у співавторстві | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |