ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Лавриш, Ю. Е. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2015-12-01T13:06:09Z | |
dc.date.available | 2015-12-01T13:06:09Z | |
dc.date.issued | 2014 | uk_UA |
dc.identifier.citation | Лавриш Ю. Е. Альтернативні методи оцінювання результатів навчальної діяльності студентів при вивченні іноземної мови / Ю. Е. Лавриш // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 119. - C. 123-129. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8650 | |
dc.description.abstract | У статті розглядаються альтернативні методи оцінювання результатів навчальної діяльності студентів при вивченні іноземної мови, а саме: автентичне оцінювання, оцінювальні рубрики та тести-есе; розкрито сутність нетрадиційних інструментів оцінювання; проаналізовано особливості застосування альтернативних методів оцінювання; наведено критерії альтернативних методик оцінювання; надано характеристику елементів та педагогічних умов для ефективного впровадження технік у педагогічну практику. | |
dc.description.abstract | В статье рассматриваются альтернативные методы оценивания результатов учебной деятельности во время обучения иностранным языкам, а именно: аутентическое оценивание, тесты-эссэ, оценочные рубрики; раскрыта суть нетрадиционных инструментов оценивания; проанализировано особенности использования альтернативных методов оценивания; представлена характеристика элементов и педагогических условий для эффективного использования технологий в педагогический процесс. | |
dc.description.abstract | The article deals with the alternative assessment methods for students’ studying activity during learning foreign languages: authentic assessment, rubrics, test-essay; the definition of methods is given; the main peculiarities of application are analyzed; elements and educational conditions for implementation of alternative assessment methods into teaching practice are presented. The criteria for alternative assessment are defined. | |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | альтернативні методи оцінювання | |
dc.subject | тест-есе | |
dc.subject | аналітичні рубрики | |
dc.subject | альтернативные методы оценивания | |
dc.subject | тесты-эссэ | |
dc.subject | аналитические рубрики | |
dc.subject | alternative assessment methods | |
dc.subject | test-essay | |
dc.subject | analytical rubrics | |
dc.subject.classification | 371.261:554 | |
dc.title | Альтернативні методи оцінювання результатів навчальної діяльності студентів при вивченні іноземної мови | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |