Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Альтернативні методи оцінювання результатів навчальної діяльності студентів при вивченні іноземної мови

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Лавриш, Ю. Е. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-12-01T13:06:09Z
dc.date.available 2015-12-01T13:06:09Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Лавриш Ю. Е. Альтернативні методи оцінювання результатів навчальної діяльності студентів при вивченні іноземної мови / Ю. Е. Лавриш // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 119. - C. 123-129. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8650
dc.description.abstract У статті розглядаються альтернативні методи оцінювання результатів навчальної діяльності студентів при вивченні іноземної мови, а саме: автентичне оцінювання, оцінювальні рубрики та тести-есе; розкрито сутність нетрадиційних інструментів оцінювання; проаналізовано особливості застосування альтернативних методів оцінювання; наведено критерії альтернативних методик оцінювання; надано характеристику елементів та педагогічних умов для ефективного впровадження технік у педагогічну практику.
dc.description.abstract В статье рассматриваются альтернативные методы оценивания результатов учебной деятельности во время обучения иностранным языкам, а именно: аутентическое оценивание, тесты-эссэ, оценочные рубрики; раскрыта суть нетрадиционных инструментов оценивания; проанализировано особенности использования альтернативных методов оценивания; представлена характеристика элементов и педагогических условий для эффективного использования технологий в педагогический процесс.
dc.description.abstract The article deals with the alternative assessment methods for students’ studying activity during learning foreign languages: authentic assessment, rubrics, test-essay; the definition of methods is given; the main peculiarities of application are analyzed; elements and educational conditions for implementation of alternative assessment methods into teaching practice are presented. The criteria for alternative assessment are defined.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject альтернативні методи оцінювання
dc.subject тест-есе
dc.subject аналітичні рубрики
dc.subject альтернативные методы оценивания
dc.subject тесты-эссэ
dc.subject аналитические рубрики
dc.subject alternative assessment methods
dc.subject test-essay
dc.subject analytical rubrics
dc.subject.classification 371.261:554
dc.title Альтернативні методи оцінювання результатів навчальної діяльності студентів при вивченні іноземної мови ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics