ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Драч, І. І. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2015-12-01T13:00:46Z | |
dc.date.available | 2015-12-01T13:00:46Z | |
dc.date.issued | 2014 | uk_UA |
dc.identifier.citation | Драч І. І. Умови впровадження моделі компетентнісно орієнтованого управління підготовкою майбутніх фахівців у ВНЗ / І. І. Драч // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 118. - C. 63-71. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8641 | |
dc.description.abstract | У статті виокремлено умови впровадження моделі компетентнісно орієнтованого управління у вищих навчальних закладах як підґрунтя підвищення ефективності управлінської діяльності. Розглянуто особливості використання Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців на засадах компетентнісного підходу. Запропоновано при виборі варіативних дисциплін пропонувати студентам обирати не окремі дисципліни, а їх перелік(кластер), який забезпечить збереження структурно-логічної схеми їх викладання. Зазначено, що важливим кроком впровадження ЄКТС при здійсненні професійної підготовки майбутніх фахівців є вирішення проблеми укрупнення навчальних дисциплін. Зроблено висновок, що при формуванні змісту професійної підготовки галузевий стандарт вищої освіти має містити лише освітньо-кваліфікаційну характеристику майбутнього фахівця та засоби діагностики його підготовки. Право розроблення освітньо-професійних програм слід надати вищим навчальним закладам. Розкрито роль інформаційних технологій в організації самостійної роботи студентів. Акцентовано увагу на необхідності використання інформаційно-комунікаційниїх технологій в управлінні вищим навчальним закладом. | |
dc.description.abstract | В статье выделены условия внедрения модели компетентностно ориентированного управления в высших учебных заведениях как основы повышения эффективности управленческой деятельности. Рассмотрены особенности использования Европейской кредитной трансферно-накопительной системы в процессе профессиональной подготовки будущих специалистов на основе компетентностного подхода. Предложено при выборе вариативных дисциплин предлагать студентам выбирать не отдельные дисциплины, а их перечень(кластер), который обеспечит сохранение структурно-логической схемы их преподавания. Отмечено, что важным шагом внедрения ЕКТС при осуществлении профессиональной подготовки будущих специалистов является решение проблемы укрупнения учебных дисциплин. Сделан вывод, что при формировании содержания профессиональной подготовки отраслевой стандарт высшего образования должен содержать только образовательно-квалификационную характеристику будущего специалиста и средства диагностики его подготовки. Право разработки образовательно-профессиональных программ следует предоставить высшим учебным заведениям. Раскрыта роль информационных технологий в организации самостоятельной работы студентов. Акцентировано внимание на необходимости использования информационно-коммуникационных технологий в управлении высшим учебным заведением. | |
dc.description.abstract | The article highlights the conditions of implementation of competence-based management model in higher education institutions as a basis for improving management efficiency. The features of the use of the European Credit Transfer-funded system in the training of future professionals competencybased approach are considered. The promising directions of informatization of the educational process in higher education are characterized. Proposed when choosing varieties disciplines offer students choose not separate disciplines , but their list (cluster), which provide preservation structural-logic teaching scheme. Noted that an important step in the implementation of ECTS implementation of training future specialists is to solve the problem of integration of academic disciplines. Concluded that the formation of the content industry standard training of higher education should contain only educational qualification characteristics of the future specialist and diagnostic tools for its preparation. The right to develop educational and professional programs should provide higher education institutions. The role of information technology in the organization of independent work of students is disclosed. The necessity of using information and communication technologies in the management of the school is focused. | |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | професійна підготовка | |
dc.subject | компетентнісний підхід | |
dc.subject | Європейська кредитна трансферно-накопичувальна система | |
dc.subject | профессиональная подготовка | |
dc.subject | компетентностный подход | |
dc.subject | Европейская кредитная трансферно-накопительная система | |
dc.subject | training | |
dc.subject | competence-based approach | |
dc.subject | the European Credit Transfer-funded system | |
dc.title | Умови впровадження моделі компетентнісно орієнтованого управління підготовкою майбутніх фахівців у ВНЗ | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |