ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гладка, Г. Л. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2015-12-01T13:00:46Z | |
dc.date.available | 2015-12-01T13:00:46Z | |
dc.date.issued | 2014 | uk_UA |
dc.identifier.citation | Гладка Г. Л. Застосування тестування як методу контролю знань з соціогуманітарних дисциплін у ВНЗ в умовах ECTS: проблеми і обмеження / Г. Л. Гладка // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 118. - C. 55-63. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8640 | |
dc.description.abstract | Аналізуються сучасні тенденції до наскрізного використання тестових методик як провідного методу контролю знань у ВНЗ в умовахECTS. Зазначається залежність ефективності такого підходу від специфіки сфери знань, в якій він реалізується. Формується ідея щодо обмеженості застосування тестових методик як провідного методу контролю з соціальних та гуманітарних дисциплін. Конкретизуються причини та умови цих обмежень. | |
dc.description.abstract | Анализируя современные тенденции по сквозному применению тестовых методик как ведущего метода контроля знаний в ВУЗах в условияхECTS. Определяется зависимость эффективности такого подхода от специфики сферы знаний, в которой он реализуется. Формируется идея касательно ограниченности применения тестовых методик как ведущего метода контроля по социальным и гуманитарным дисциплинам. Конкретизируются причины и условия этих ограничений. | |
dc.description.abstract | The modern tendencies on through application of test methods as a leading method of control of knowledge in Institutes of higher in the conditions of ECTS are analyzing. Dependence of efficiency of such approach is determined on the specific of sphere of knowledge, which he will be realized in. An idea is formed concerning narrow-mindedness of application of test methods as leading method of control on social and humanitarian disciplines. Reasons and terms of these limitations are specified. | |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | соціогуманітарні дисципліни | |
dc.subject | тести | |
dc.subject | контроль | |
dc.subject | якість освіти | |
dc.subject | социогуманитарные дисциплины | |
dc.subject | тесты | |
dc.subject | контроль | |
dc.subject | качество образования | |
dc.subject | social and humanitarian disciplines | |
dc.subject | testing | |
dc.subject | control | |
dc.subject | quality of knowledge | |
dc.title | Застосування тестування як методу контролю знань з соціогуманітарних дисциплін у ВНЗ в умовах ECTS: проблеми і обмеження | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |