Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Застосування тестування як методу контролю знань з соціогуманітарних дисциплін у ВНЗ в умовах ECTS: проблеми і обмеження

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Гладка, Г. Л. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-12-01T13:00:46Z
dc.date.available 2015-12-01T13:00:46Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Гладка Г. Л. Застосування тестування як методу контролю знань з соціогуманітарних дисциплін у ВНЗ в умовах ECTS: проблеми і обмеження / Г. Л. Гладка // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 118. - C. 55-63. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8640
dc.description.abstract Аналізуються сучасні тенденції до наскрізного використання тестових методик як провідного методу контролю знань у ВНЗ в умовахECTS. Зазначається залежність ефективності такого підходу від специфіки сфери знань, в якій він реалізується. Формується ідея щодо обмеженості застосування тестових методик як провідного методу контролю з соціальних та гуманітарних дисциплін. Конкретизуються причини та умови цих обмежень.
dc.description.abstract Анализируя современные тенденции по сквозному применению тестовых методик как ведущего метода контроля знаний в ВУЗах в условияхECTS. Определяется зависимость эффективности такого подхода от специфики сферы знаний, в которой он реализуется. Формируется идея касательно ограниченности применения тестовых методик как ведущего метода контроля по социальным и гуманитарным дисциплинам. Конкретизируются причины и условия этих ограничений.
dc.description.abstract The modern tendencies on through application of test methods as a leading method of control of knowledge in Institutes of higher in the conditions of ECTS are analyzing. Dependence of efficiency of such approach is determined on the specific of sphere of knowledge, which he will be realized in. An idea is formed concerning narrow-mindedness of application of test methods as leading method of control on social and humanitarian disciplines. Reasons and terms of these limitations are specified.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject соціогуманітарні дисципліни
dc.subject тести
dc.subject контроль
dc.subject якість освіти
dc.subject социогуманитарные дисциплины
dc.subject тесты
dc.subject контроль
dc.subject качество образования
dc.subject social and humanitarian disciplines
dc.subject testing
dc.subject control
dc.subject quality of knowledge
dc.title Застосування тестування як методу контролю знань з соціогуманітарних дисциплін у ВНЗ в умовах ECTS: проблеми і обмеження ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics