Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методологія створення підручника математики для іноземних студентів підготовчих факультетів вищих навчальних закладів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Волосюк, М. А. uk_UA
dc.contributor.author Кулик, О. П. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-12-01T13:00:46Z
dc.date.available 2015-12-01T13:00:46Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Волосюк М. А. Методологія створення підручника математики для іноземних студентів підготовчих факультетів вищих навчальних закладів / М. А. Волосюк, О. П. Кулик // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 118. - C. 48-54. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8639
dc.description.abstract Статтю присвячено теоретико-методологічним аспектам розробки і створення комунікативно орієнтованого підручника математики для іноземних студентів підготовчих факультетів вищих навчальних закладів. На підставі узагальнення багаторічного науково-педагогічного досвіду, у тому числі й власного, з урахуванням специфіки дидактичних цілей і завдань довузовскої підготовки іноземних громадян , запропоновано й обговорено концепцію підручника. Показано, що характерними особливостями такого підручника повинні бути пропедевтичне призначення, базування на чіткій і послідовній міжпредметній координації, можливість забезпечення особистісно орієнтованого навчання, спрямованість на формування у студентів-іноземців комунікативних компетенцій, предметних знань, умінь та навичок мовою навчання. Методологія створення підручника математики може бути використана під час розробки та створення підручників з природничо-наукових дисциплін для іноземних студентів підготовчих факультетів ВНЗ.
dc.description.abstract Статья посвящена теоретико-методологическим аспектам разработки и создания коммуникативно-ориентированного учебника математики для иностранных студентов подготовительных факультетов высших учебных заведений. На основании обобщения многолетнего научно-педагогического опыта, в том числе и собственного, с учетом специфики дидактических целей и задач довузовской подготовки иностранных граждан, предложена и обсуждена концепция учебника. Показано, что характерными особенностями такого учебника должны быть пропедевтическое предназначение, базирование на четкой и последовательной межпредметной координации, возможность обеспечения личностно-ориентированного обучения, направленность на формирование у студентов-иностранцев коммуникативных компетенций, предметных знаний, умений и навыков на языке обучения. Методология создания учебника математики может быть использована при разработке и создании учебников по естественнонаучным дисциплинам для иностранных студентов подготовительных факультетов вузов.
dc.description.abstract The article is devoted to theoretical and methodological aspects of the making of a communicative-oriented math textbook for foreign students of universities preparatory departments. Тhe concept of the textbook is suggested and discussed using generalizations including our many years’ teaching experience, taking into account the specifics of preliminary training of foreign students. It is shown that the characteristic features of such textbook should be propaedeutic purpose, basing on the interdisciplinary coordination, possibility of providing student-centered learning; focus on the formation of foreign students communicative competences, subject knowledge and skills in language learning. Suggested methodology can be used for making of textbooks at natural sciences for foreign students of universities preparatory departments.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject іноземні студенти
dc.subject підготовчий факультет
dc.subject види мовленнєвої діяльності
dc.subject підручник математики
dc.subject комунікативна компетенція
dc.subject иностранные студенты
dc.subject подготовительный факультет
dc.subject виды речевой деятельности
dc.subject учебник математики
dc.subject коммуникативная компетенция
dc.subject foreign students
dc.subject preparatory department
dc.subject types of speech activity
dc.subject math textbook
dc.subject communicative competence
dc.title Методологія створення підручника математики для іноземних студентів підготовчих факультетів вищих навчальних закладів ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу