Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Естетичне виховання учнів початкових класів у школах Великої Британії на заняттях "музики"

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Величко, Н. А. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-12-01T13:00:46Z
dc.date.available 2015-12-01T13:00:46Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Величко Н. А. Естетичне виховання учнів початкових класів у школах Великої Британії на заняттях "музики" / Н. А. Величко // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 118. - C. 41-48. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8638
dc.description.abstract У статті висвітлюються педагогічні умови використання “Музики” як навчальної дисципліни в процесі естетичного виховання дітей молодшого шкільного віку у початкових школах Великобританії. Проаналізовано методи та засоби естетичного виховання на заняттях музики та висвітлено роль вчителя в процесі викладання цієї дисципліни дітям молодшого шкільного віку. Представлені концепції вітчизняних та зарубіжних педагогів щодо взаємодії музичного та естетичного виховання як невід’ємних складових гармонійного розвитку особистості та визначено зміст поняття “музично-естетичне виховання” у вітчизняному та британському вимірах. Обґрунтовано особливості та специфіка естетичного виховання дітей молодшого шкільного віку в британських школах засобами музики.
dc.description.abstract В статье освещаются педагогические условия использования “Музыки” как учебной дисциплины в процессе эстетического воспитания детей младшего школьного возраста в начальных школах Великобритании. Проанализированы методы и средства эстетического воспитания на занятиях музыки и освещена роль учителя в процессе преподавания музыки детям младшего школьного возраста. Представлены концепции отечественных и зарубежных педагогов по взаимодействию музыкального и эстетического воспитания как неотъемлемых составляющих гармоничного развития личности и определено содержание понятия “музыкально-эстетическое воспитание” в отечественном и британском измерениях. Определены особенности и специфика эстетического воспитания детей младшего школьного возраста в британских школах посредством музыки.
dc.description.abstract The article highlights the pedagogical conditions of using “Music” as a school discipline in the aesthetic education of primary schoolchildren in schools of Great Britain. The methods and means of aesthetic education at music lessons and the role of the teacher in the process of teaching music to children of primary school age are highlighted. Ideas of Ukrainian and foreign educators on the interaction of musical and aesthetic education are served as an integral part of the harmonious development of personality, the meaning of musical and aesthetic education in Ukrainian and UK dimension is defined. The specific features of aesthetic education by means of music in primary schools of Great Britain are justified.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject естетичне виховання
dc.subject музика
dc.subject музично-естетичне виховання
dc.subject початкова школа
dc.subject учні початкових класів
dc.subject эстетическое воспитание
dc.subject музыка
dc.subject музыкально-эстетическое воспитание
dc.subject начальная школа
dc.subject ученики начальных классов
dc.subject aesthetic education
dc.subject music
dc.subject musical and aesthetic education
dc.subject elementary school
dc.subject elementary schoolchildren
dc.title Естетичне виховання учнів початкових класів у школах Великої Британії на заняттях "музики" ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу