Стаття висвітлює теоретичні та практичні аспекти застосування сучасних технічних
засобів у процесі вивчення іноземних мов(інформаційних технологій та дистанційного
навчання), а також їх очевидні, численні переваги та деякі недоліки. Використання
інтерактивного, аутентичного середовища є пріоритетним напрямком. Інформаційні
технології та Інтернет використовуються в цьому процесі як потужні інструменти.
За умов швидкого розвитку сучасних технологій, безперечним є той факт, що сучасні
технології в межах вивчення іноземних мов відкривають нові можливості в освіті та
самоосвіті, значно розширюючи інформаційний простір та інформаційну сферу навчання.
Відповідно, викладач має представити інформацію в новій, цікавій формі, що активізує потяг
студентів до самостійного оволодіння інформацією з певної тематики та забезпечить якість
навчання та розвиток у професійній сфері в майбутньому.
Статья освещает теоретические и практические аспекты новых современных технических средств в процессе изучения иностранных языков(Интернет-ресурсов и
дистанционного обучения), а также их очевидные, множественные преимущества и
некоторые недостатки. Использование интерактивной, аутентичной среды при изучении
иностранных языков является приоритетным направлением. Информационные технологии и
Интернет становятся действенными инструментами в данном процессе.
The article highlights theoretical and practical aspects of Information Technology
Implementation in the process of Foreign Language Teaching (Internet Resources and Distance
Education). The numerous advantages and some disadvantages of using technology in language
education were analyzed. The best way to learn a language is in interactive, authentic environments.
Information technologies and the Internet are powerful tools for assisting these approaches to
language teaching.