Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Вплив особистості вчителя на створення педагогічно доцільного виховного середовища в школі

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Бадьора, С. М. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-12-01T13:00:46Z
dc.date.available 2015-12-01T13:00:46Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Бадьора С. М. Вплив особистості вчителя на створення педагогічно доцільного виховного середовища в школі / С. М. Бадьора // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 118. - C. 25-31. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8636
dc.description.abstract У статті розглянуто особливості створення сучасним учителем педагогічно доцільного середовища в школі. Педагогічно доцільним середовищем вважаємо колектив класу(школи), у якому панує атмосфера взаємодовіри, взаємодопомоги, взаєморозуміння, співпраці між педагогами та учнями. Саме завдяки такій атмосфері середовище, у якому перебуває дитина, здійснює потужний виховний вплив на неї. Доведено, що таке педагогічно доцільне шкільне середовище можна створити завдяки спеціальній цілеспрямованій роботі вчителя. Проаналізовано думки деяких класиків педагогіки (Я. А. Коменського, А. Макаренка, В. Сухомлинського, С. Русової та ін.) щодо ролі особистості вчителя у вихованні дитини. У результаті такого аналізу доведено, що першочергову роль у процесі виховання дитини шляхом створення педагогічно доцільного середовища в сучасній школі відіграють особистісні риси педагога, такі як любов до дітей, уміння їм довіряти та вчитися у них.
dc.description.abstract В статье рассмотрены особенности создания современным учителем педагогически целесообразной воспитательной среды в школе. Педагогически целесообразной средой считаем колектив класса(школы), в котором царит атмосфера взаимодоверия, взаимопомощи, взаимопонимания, сотрудничества между педагогами и детьми. Именно благодаря такой атмосфере среда, в которой находится ребенок, создает мощное влияние на него. Доведено, что такую педагогически целесообразную среду можна создать благодаря специальной целенаправленной работе учителя. Проанализированы мысли некоторых классиков педагогики (Я. А. Коменского, А. Макаренка, В. Сухомлинского, С. Русовой и др.) относительно роли личности учителя в воспитанни ребенка. В результате такого анализа доведено, що главную роль в процессе воспитаня ребенка, путем создания педагогически целесообразной среды в современной школе, играют личные качества педагога, такие, как любов к детям, умение им доверять и учиться у них.
dc.description.abstract This article is about creating pedagogical environment at school by teacher. Pedagodical environment is like a class collective which has rapport and corporation between teachers and students. This atmosphere makes strong this educational intluence on children. It is proven, that this educational environment be only created by ambitious teachers. This minds about role teacher in education children of some masters of pedagogic (Y. A. Komenskogo, A. Makarenko, V. Suhomlinskogo, S. Rusovoi, ect) pertaining to role of teacher in the education of children. In the result of this analysis was proved that the first role underway of educational child by the way of creating pedagogical appropriate educational environment in the modern school play aun teachers of the teacher such as devotion to children, canticle him and study from children.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject вчитель
dc.subject педагогічно доцільне виховне середовище
dc.subject особистісні риси педагога
dc.subject учитель
dc.subject педагогически целесообразная среда
dc.subject личностные качества
dc.subject teacher
dc.subject pedagogical appropriate education environment
dc.subject own teachers of the teacher
dc.title Вплив особистості вчителя на створення педагогічно доцільного виховного середовища в школі ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics