Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Funkcje i zadania zawodowe wspolczesnych nauczycieli w Polsce = Функції і професійні завдання сучасних вчителів у Польщі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Wisniewska, E. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-12-01T13:00:45Z
dc.date.available 2015-12-01T13:00:45Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Wisniewska E. Funkcje i zadania zawodowe wspolczesnych nauczycieli w Polsce = Функції і професійні завдання сучасних вчителів у Польщі / E. Wisniewska // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 118. - C. 249-259. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8633
dc.description.abstract Przeobrażenia dokonujące sięwe współczesnej polskiej szkole nakładająna nauczyciela nowe zadania i obowiązki. Ulega zmianie charakter pracy pedagogicznej, a w ślad za tym równieżrola zawodowa nauczyciela. Ewolucja jego roli zawodowej zmierza w dwóch zasadniczych kierunkach. Pierwszy polega na przechodzeniu od dotychczasowej roli odtwórcy, realizującego gotowe programy, plany i scenariusze, do roli twórcy, urzeczywistniającego własne koncepcje i pomysły pedagogiczne. Drugi – na przechodzeniu od roli prowadzącego, kierującego i dyrektywnego wobec uczniów do roli wspierającego i wspomagającego ich rozwój.
dc.description.abstract У статті акцентується увага на тому, що перетворення, які відбуваються в польській школі, зумовлюють нові завдання і обов’язки вчителя. Змінюється характер педагогічної роботи, а, отже, і професійна роль педагога . Еволюція його професійної діяльності відбувається у двох основних напрямках. Перший полягає в переході від нинішньої, що передбачає виконання готових програм, планів і сценаріїв, до творчої ролі, коли стає реальністю реалізація власних освітніх концепції та ідей. Другий – в переході від ролі ведучого, який направляє і видає вказівки до ролі помічника студентів, який сприяє їхньому розвитку.
dc.description.abstract The article focuses on the fact that the transformation Polish schools are undergoing various changes resulting in new tasks and duties being assigned to modern teachers. The teaching profession is being transformed, and so is the role occupied by contemporary teachers. This evolution is moving in two directions; one of them consists in teachers evolving from imitators using ready curricula and plans into creators applying their own concepts and adopting their own pedagogical solutions. The other one consists in teachers becoming more and more supportive of their students’ development rather than overbearing with their charges.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject edukacja
dc.subject szkoła
dc.subject nauczyciel
dc.subject rola zawodowa
dc.subject funkcje i zadania zawodowe
dc.subject освіта
dc.subject школа
dc.subject вчитель
dc.subject професійна роль
dc.subject професійні функції і завдання
dc.subject education
dc.subject school
dc.subject teacher
dc.subject professional role
dc.subject professional functions and duties
dc.title Funkcje i zadania zawodowe wspolczesnych nauczycieli w Polsce = Функції і професійні завдання сучасних вчителів у Польщі ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу