Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Блочно-модульна система фахової підготовки майбутніх учителів музики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Федоришин, В. І. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-12-01T13:00:45Z
dc.date.available 2015-12-01T13:00:45Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Федоришин В. І. Блочно-модульна система фахової підготовки майбутніх учителів музики / В. І. Федоришин // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 118. - C. 225-233. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8631
dc.description.abstract Стаття розкриває особливості блочно-модульної системи підготовки майбутніх учителів музики до продуктивної роботи з школярами. Адже акмеологічний розвиток майбутнього вчителя музики в процесі навчання в інститутах мистецтв та музично-педагогічних факультетах вищих навчальних закладів мистецької освіти доцільно здійснювати за такою схемою навчальних модульно-рейтингових блоків, а саме: адаптивно-діагностичного, корекційно-компетентісного, продуктивно-регулятивного, проективно-акмеологічного. Представлену модель організації навчання доцільно розуміти як комплексну, цілісну й динамічну структуру, що становить основу підготовки майбутнього вчителя музики до продуктивної діяльності зі школярами.
dc.description.abstract Статья раскрывает особенности блочно-модульной системы подготовки будущих учителей музыки к продуктивной работе со школьниками. Ведь акмеологическое развитие будущего учителя музыки в процессе обучения в институтах искусств и музыкально-педагогических факультетах высших учебных заведений художественного образования целесообразно осуществлять по следующей схеме учебных модульно-рейтинговых блоков, а именно: адаптивно-диагностического, коррекционно-компетентностного, продуктивно-регулятивного, проективно-акмеологического. Представленную модель организации обучения целесообразно понимать как комплексную, целостную и динамичную структуру, составляет основу подготовки будущего учителя музыки к продуктивной деятельности со школьниками.
dc.description.abstract The article reveals features modular system for training future teachers to productive work with students. After acmeological development of future music teachers in training at institutes of arts and music teaching faculties of higher educational institutions of art education appropriate to carry out the following scheme training module rating blocks, namely adaptive diagnostic, remedial competence, productive, regulatory, projectively acmeological. The presented model of teaching advisable to understand how complex, integrated and dynamic structure that is the basis of preparation of future music teachers for productive activities with students.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject блочно-модульна система
dc.subject майбутній вчитель музики
dc.subject фахова підготовка
dc.subject акмеологічний розвиток
dc.subject рейтинг
dc.subject блочно-модульная система
dc.subject будущий учитель музыки
dc.subject профессиональная подготовка
dc.subject акмеологическое развитие
dc.subject рейтинг
dc.subject modular system
dc.subject future music teacher
dc.subject professional training
dc.subject acmeological development rating
dc.title Блочно-модульна система фахової підготовки майбутніх учителів музики ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу