Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Структура самоконтролю творчої інтерпретаційної діяльності студентів у процесі вокально-хорового навчання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шаожун, Б. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-12-01T13:00:45Z
dc.date.available 2015-12-01T13:00:45Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Шаожун Б. Структура самоконтролю творчої інтерпретаційної діяльності студентів у процесі вокально-хорового навчання / Б. Шаожун // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 118. - C. 19-24. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8629
dc.description.abstract Стаття розкриває структурні особливості формування самоконтролю майбутнього вчителя музики у процесі інтерпретаційної діяльності. Розкрито значення означеного феномену для виконання вокально-хорової роботи. Викладені структурні особливості формування самоконтролю майбутніх учителів музики в процесі інтерпретації музичних творів. Структура самоконтролю творчої інтерпретаційної діяльності студентів інститутів мистецтв складається з комплексу трьох компонентів– регулятивно-потребового, результативно-оцінювального та творчо-самостійного.
dc.description.abstract Статья раскрывает структурные особенности формирования самоконтроля будущего учителя музыки в процессе интерпретационной деятельности. Раскрыто значение указанного феномена для выполнения вокально-хоровой работы. Изложены структурные особенности формирования самоконтроля будущих учителей музыки в процессе интерпретации музыкальных произведений. Структура самоконтроля творческой интерпретационной деятельности студентов институтов искусств состоит из комплекса трех компонентов– регулятивно-потребностного, результативно-оценочного и творчески-самостоятельного.
dc.description.abstract The article reveals the structural features of the formation of self-control future music teacher in the process of interpretation. The importance of the phenomenon appointed to perform the vocal and choral works. Structural features of the formation of self-control future music teachers in the process of interpreting music. The structure of the self-interpretation of the creative activity of students of the Art Institute consists of a set of three components – the regulatory-potrebovoho, result-Assessment and creative self.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject структурні компоненти
dc.subject самоконтроль
dc.subject майбутні вчителі музики
dc.subject інтерпретація музичних творів
dc.subject вокально-хорове навчання
dc.subject творчість
dc.subject структурные компоненты
dc.subject самоконтроль
dc.subject будущие учителя музыки
dc.subject интерпретация музыкальных произведений
dc.subject вокально-хоровое обучение
dc.subject творчество
dc.subject structural components
dc.subject self-control
dc.subject future music teachers
dc.subject music interpretation
dc.subject vocal and choral training
dc.subject creativity
dc.title Структура самоконтролю творчої інтерпретаційної діяльності студентів у процесі вокально-хорового навчання ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу