Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Методологічні підходи до формування готовності майбутніх фахівців з документознавства до професійної взаємодії у сфері соціальних комунікацій

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Редчук, Р. О. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-12-01T13:00:44Z
dc.date.available 2015-12-01T13:00:44Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Редчук Р. О. Методологічні підходи до формування готовності майбутніх фахівців з документознавства до професійної взаємодії у сфері соціальних комунікацій / Р. О. Редчук // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 118. - C. 201-208. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8626
dc.description.abstract У статті охарактеризовано методологічні підходи до формування готовності майбутніх фахівців з документознавства до професійної взаємодії у сфері соціальних комунікацій. Автор вказує, що видається доцільним застосування в ролі загального орієнтиру, ідеології і методу, здійснюваного наукового пошуку, багаторівневої методології. Ця методологія дослідження має чотири рівні: вищий рівень, представлений системою філософських знань, другий рівень– загальнонауковий, третій– конкретно науковий і четвертий– власне методично-процедурний. Кожен рівень представлений певними методологічними підходами. Як систему філософських знань автор розглядає закони діалектики, філософські принципи і положення гносеології. До другого рівня методології, який є загальнонауковим, автором віднесено антропоцентричний, системний і синергетичний підходи. До третього рівня методологічного аналізу, який є конкретно науковим, автором віднесено аксіологічний, акмеологічний, діяльнісний та компетентністний підходи. В ролі четвертого рівня– власне методично-процедурного– автором визначено культурологічний підхід.
dc.description.abstract В статье охарактеризованы методологические подходы к формированию готовности будущих специалистов по документоведению к профессиональному взаимодействию в сфере социальных коммуникаций. Автор указывает, что является целесообразным применение в качестве общего ориентира, идеологии и метода, осуществляемого научного поиска, многоуровневую методологию. Эта методология исследования включает четыре уровни: высший уровень, представленный системой философских знаний, второй уровень– общенаучный, третий– конкретно научный и четвертый– собственно методически-процедурный. Каждый уровень представлен определенными методологическими подходами. В качестве системы философских знаний автором рассматриваются законы диалектики, философские принципы и положения гносеологии. Ко второму уровню методологии, который является общенаучным, автором отнесены антропоцентрический, системный и синергический подходы. К третьему уровню методологического анализа, который является конкретно научным, автором отнесены аксиологичный, акмеологичный, деятельностый и компетентностный подходы. В качестве четвертого уровня– собственно методически-процедурного– автором определен культурологический подход.
dc.description.abstract In the article described the methodological going for forming of readiness the future specialists in scientific discipline of documentation for professional cooperation in the field of social communications. The author specifies that application as a general referenc point, ideology and method, carried out scientific search, multilevel methodology. This methodology of research includes four levels: higher level, presented by the system of philosophical knowledge, the second level is scientific, third – specifically scientific and fourth – actually methodically-procedural. Every level is presented by certain methodological approaches. As a system of philosophical knowledge we are examine the laws of dialectics, philosophical principles and positions of gnosiology. To the second level of methodology, which is scientific, the author is take an and pocentric, system and sinergistical approaches. To the third level of methodological analysis, which is concretely scientific, the author is take an acmeological, activity and competency and approaches. As level four – actually methodicallyprocedural the author used culturalogical approach is certain.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject методологічні підходи
dc.subject формування
dc.subject готовність
dc.subject майбутні фахівці з документознавства
dc.subject професійна взаємодія
dc.subject сфера соціальних комунікацій
dc.subject методологические подходы
dc.subject формирование
dc.subject готовность
dc.subject будущие специалисты по документоведению
dc.subject профессиональное взаимодействие
dc.subject сфера социальных коммуникаций
dc.subject methodological approaches
dc.subject forming
dc.subject readiness
dc.subject future specialists in scientific discipline of documentation
dc.subject professional cooperation
dc.subject sphere of social communications
dc.title Методологічні підходи до формування готовності майбутніх фахівців з документознавства до професійної взаємодії у сфері соціальних комунікацій ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics