Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Фреймові технології у навчанні англійського монологічного мовлення майбутніх програмістів

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Назаренко, І. М. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-12-01T13:00:43Z
dc.date.available 2015-12-01T13:00:43Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Назаренко І. М. Фреймові технології у навчанні англійського монологічного мовлення майбутніх програмістів / І. М. Назаренко // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 118. - C. 167-172. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8621
dc.description.abstract У статті розглядаються можливості використання фреймових технологій у навчанні англійської мови майбутніх програмістів, як засобу інтенсифікації навчального процесу та активізації процесу осмислення та обробки інформації. Визначається фрейм, як когнітивна структура, яка описує певну узагальнену ситуацію. Розглядаються різні види фреймів. Наводяться передумови використання фреймових технологій для навчання майбутніх програмістів.
dc.description.abstract В статье рассматриваются возможности использования фреймовых технологий в обучении английского языка будущих программистов, как средства интенсификации ученого процесса и активизации процесса осмысления и обработки информации. Дается определение фрейма, как когнитивной структуры, которая описывает определенную обобщенную ситуацию. Рассматриваются разные виды фреймов. Приводятся предпосылки использования фреймовых технологий для обучения будущих программистов.
dc.description.abstract The article reveals the possibilities of using frames technology in teaching English monologue speech to future programmers, as a method of intensification of a learning process and activization of information perception and processing. The frame is defined as a cognitive structure, which describes a certain generalized situation. Different frame types are being mentioned. Different preconditions for using frames technology in teaching future programmers are being analyzed.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject монологічне мовлення
dc.subject фреймові технології
dc.subject фрейм
dc.subject когнітивна візуалізація
dc.subject майбутні програмісти
dc.subject монологическая речь
dc.subject фреймовые технологии
dc.subject фрейм
dc.subject когнитивная визуализация
dc.subject будущие программисты
dc.subject monologue speech
dc.subject frames technology
dc.subject frame
dc.subject cognitive visualization
dc.subject future programmers
dc.title Фреймові технології у навчанні англійського монологічного мовлення майбутніх програмістів ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics