Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Проблеми дидактики вищої школи у творчій спадщині М. І. Пирогова

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кравченко, І. М. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-12-01T13:00:42Z
dc.date.available 2015-12-01T13:00:42Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Кравченко І. М. Проблеми дидактики вищої школи у творчій спадщині М. І. Пирогова / І. М. Кравченко // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 118. - C. 111-118. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8612
dc.description.abstract У статті проаналізовано педагогічну спадщину М. І. Пирогова, виявлено педагогічні ідеї, погляди, що сприяли розвитку дидактики вищої школи, а також визначено роль ученого у розвитку цієї галузі педагогіки вищої школи. Актуалізовано педагогічні погляди М. І. Пирогова: дублювання на лекціях змісту підручників, посібників; використання проблемних та активних методів навчання; тьюторство; залучення студентів до науково-дослідницької діяльності; організація самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів; співвідношення аудиторної і самостійної роботи студентів; підготовка викладача вищої школи.
dc.description.abstract В статье проанализировано творческое наследие Н. И. Пирогова, выявлены педагогические идеи, взгляды, которые способствовали развитию дидактики высшей школы , а также определена роль ученого в развитии данной отрасли педагогики высшей школы. Актуализированы педагогические взгляды Н. И. Пирогова: дублирование на лекциях содержания учебников, пособий; использование проблемных и активных методов обучения; тьюторство; привлечение студентов к научно-исследовательской деятельности; организация учебно-познавательной деятельности студентов; соотношения аудиторной и самостоятельной работы студентов; подготовка преподавателя высшей школы.
dc.description.abstract The article provides for analysis of pedagogical legacy of Mykola I. Pyrogov bringing to light pedagogical ideas, views which have contributed to development of dydactics of high school as well as determining the role of a scientist in evolution of this branch of pedagogics of high school. Pedagogical views of Mykola I. Pyrogov have been updated including duplication of the content of manuals and guides during lectures; use of problematic and active methods of training; tutorship; students’ involvement in scientific and research activities; arrangement for students’ self training; correlation between classroom based and self training of students; vocational training of lecturers of high school.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject М. І. Пирогов
dc.subject дидактика вищої школи
dc.subject педагогічні погляди
dc.subject Н. И. Пирогов
dc.subject дидактика высшей школы
dc.subject педагогические взгляды
dc.subject Mykola I. Pyrogov
dc.subject dydactics of high school
dc.subject pedagogical views
dc.title Проблеми дидактики вищої школи у творчій спадщині М. І. Пирогова ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу