ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Западинська, І. Г. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2015-12-01T13:00:41Z | |
dc.date.available | 2015-12-01T13:00:41Z | |
dc.date.issued | 2014 | uk_UA |
dc.identifier.citation | Западинська І. Г. Організація педагогічної практики студентів гуманітарних спеціальностей у системі вищої освіти України другої половини XIX - початку XX ст. / І. Г. Западинська // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 118. - C. 72-81. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8608 | |
dc.description.abstract | У статті розкрито особливості проведення педагогічної практики на історико-філологічних факультетах Київського, Харківського, Новоросійського університетів, Ніжинського історико-філологічного інституту. Схарактеризовано систему організації та контролю педагогічної практики, визначено основні тенденції практичної підготовки студентів гуманітарних спеціальностей у ВНЗ України другої половини ХІХ– початку ХХ ст. | |
dc.description.abstract | В статье раскрываются особенности проведения педагогической практики на историко-филологических факультетах Киевского, Харьковского, Новороссийского университетов, Нежинского историко-филологического института. Охарактеризована система организации и контроля педагогической практики, определены основные тенденции практической подготовки студентов гуманитарных специальностей в вузах Украины во второй половине ХIХ – начале ХХ ст. | |
dc.description.abstract | The article describes the peculiarities of pedagogical practice hold by the historical-philological faculties of Kyiv, Kharkiv, and Novorossia universities, Nizhyn institute of history and philology. The author have determined a system of organization and control of pedagogical practice and outlined the main trends in the practical training of classics students at higher education institutions of Ukraine in late nineteenth – early twentieth century. | |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | практична підготовка | |
dc.subject | практическая подготовка | |
dc.subject | педагогічна практика | |
dc.subject | “пасивна” практика | |
dc.subject | пробні уроки | |
dc.subject | зразкові уроки | |
dc.subject | педагог-наставник | |
dc.subject | педагогическая практика | |
dc.subject | “пассивная” практика | |
dc.subject | пробные уроки | |
dc.subject | образцовые уроки | |
dc.subject | педагог-наставник | |
dc.subject | practical training | |
dc.subject | teaching practice | |
dc.subject | “passive” practice | |
dc.subject | trial lessons | |
dc.subject | sample lessons | |
dc.subject | teacher-mentor | |
dc.title | Організація педагогічної практики студентів гуманітарних спеціальностей у системі вищої освіти України другої половини XIX - початку XX ст. | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |