Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Адаптивні процеви в системі навчання студентів професії вчителя

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бондар, В. І. uk_UA
dc.contributor.author Опалюк, Т. Л. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-12-01T13:00:39Z
dc.date.available 2015-12-01T13:00:39Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Бондар В. І. Адаптивні процеви в системі навчання студентів професії вчителя / В. І. Бондар, Т. Л. Опалюк // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 118. - C. 5-12. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8607
dc.description.abstract У статті порушується проблема адаптивного навчання в контексті професійної підготовки майбутнього вчителя-педагога і психолога. На базових теоретико-практичних засадах розроблено професійно-орієнтовану концепцію реалізації адаптивної функції навчання в структурі первинного професійного становлення вчителя початкової школи. Доведено, що високі адаптивні можливості навчання успішно реалізуються за рахунок домінування цінностей, зв’язаних передусім з особистісно-професійним розвитком студентів. Ця позиція, сукупно з їх професіоналізацією й спеціалізацією, виступає в ролі умови, адекватної сутності адаптивного навчання, вибору його теоретико-прикладного змісту, форм і методів оволодіння знаннями й способами активного їх застосування в майбутній професійній діяльності.
dc.description.abstract В статье поднимается проблема адаптивного обучения в контексте профессиональной подготовки будущего учителя-педагога и психолога. На базовых теоретико-практических началах разработана профессионально-ориентированная концепция реализации адаптивной функции обучения в структуре первичного профессионального становления учителя начальной школы. Доказано, что высокие адаптивные возможности обучения успешно реализуются за счет доминирования ценностей, связанных, в первую очередь, с личностно-профессиональным развитием студентов. Эта позиция, совокупно с их профессионализацией и специализацией, выступает в качестве условия, адекватной сущности адаптивного обучения, выбора его теоретико-прикладного содержания, форм и методов овладения знаниями и способами активного их применения в будущей профессиональной деятельности.
dc.description.abstract The article raised the problem of adaptive learning in the context of preparing future teachereducator and psychologist. In the basic theoretical and practical principles developed professionallyoriented concept implementation of an adaptive learning function in the structure of primary professional becoming an elementary school teacher. Proved that high adaptive capacity study successfully implemented by the dominance of values associated primarily with personal-professional development of students. This position, in conjunction with their professionalism and specialization, acts as a condition of an adequate nature of adaptive learning, the choice of its theoretical and applied content, forms and methods of the mastery of knowledge and ways of their active use in their future careers.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject адаптація
dc.subject адаптивність
dc.subject адаптаційні процеси
dc.subject професійна підготовка
dc.subject професія
dc.subject едукація
dc.subject компетентнісна освіта
dc.subject адаптация
dc.subject адаптивность
dc.subject адаптационные процессы
dc.subject профессиональная подготовка
dc.subject профессия
dc.subject едукации
dc.subject компетентностное образование
dc.subject adaptation
dc.subject adaptive
dc.subject adaptive processes
dc.subject training
dc.subject profession
dc.subject Education
dc.subject Competence Education
dc.title Адаптивні процеви в системі навчання студентів професії вчителя ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу