Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Використання дидактичної гри на уроці читання з розумово відсталими молодшими школярами

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кравець, Н. П.
dc.contributor.author Шибецька, В. В
dc.contributor.author Кравец Нина
dc.date.accessioned 2015-11-09T14:15:51Z
dc.date.available 2015-11-09T14:15:51Z
dc.date.issued 2015-04
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8405
dc.description.abstract Розкрито особливості засвоєння навички читання розумово відсталими молодшими школярами. Досліджено стан читацької діяльності в розумово відсталих учнів першого класу. Визначено роль дидактичної гри у формуванні чи- тацького інтересу та читацької навички у молодших школярів з порушенням інтелекту. Схарактеризовані дидактичні ігри та цікаві завдання, які можна використовувати на уроці читання з розумово відсталими молодшими школярами. Обгрунтовано необхідність застосування дидактичних ігор та цікавих завдань на уроці читання з розумово відсталими учнями молодшого шкільного віку. uk_UA
dc.description.abstract The features of mastering reading skills of mentally retarded primary school children are revealed. The state of reading activity in mentally retarded pupils of the first grade is examined. The role of the didactic games in the formation of reader’s interest and reader's skill in primary school children with intellectual disabilities is determined. Didactic games and interesting tasks that can be used at reading lessons with mentally retarded primary school children are characterized. The necessity of the use of didactic games and interesting assignments at reading lessons with mentally retarded pupils of primary school age is proved. uk_UA
dc.description.abstract Раскрыты особенности усвоения навыка чтения умственно отсталыми младшими школьниками. Исследовано со- стояние читательской деятельности в умственно отсталых учеников первого класса. Определена роль дидактиче- ской игры в формировании читательского интереса и читательского навыка младших школьников с нарушением интеллекта. Охарактеризованы дидактические игры и интересные задания, которые можно использовать на уроке чтения с умственно отсталыми младшими школьниками. Обоснована необходимость применения дидактических игр и интересных заданий на уроке чтения с умственно отсталыми учащимися младшего школьного возраста. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Науковий журнал "Молодий вчений" м.Херсон uk_UA
dc.subject дидактична гра uk_UA
dc.subject урок читання uk_UA
dc.subject читацька навичка uk_UA
dc.subject розумово відсталі учні uk_UA
dc.subject читацька діяльність uk_UA
dc.subject didactic game uk_UA
dc.subject reading lesson uk_UA
dc.subject reading skills uk_UA
dc.subject mentally retarded pupils uk_UA
dc.subject reading activity uk_UA
dc.subject дидактическая игра uk_UA
dc.subject урок чтения uk_UA
dc.subject читательский навык uk_UA
dc.subject умственно отсталые ученики uk_UA
dc.subject читатель- ская деятельность uk_UA
dc.subject.classification 336.72 uk_UA
dc.title Використання дидактичної гри на уроці читання з розумово відсталими молодшими школярами uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу