Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Іванова, І.Б. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-10-22T08:41:14Z
dc.date.available 2015-10-22T08:41:14Z
dc.date.issued 2015 uk_UA
dc.identifier.citation Іванова І.Б. Українська протореклама: витоки, сутність і форми / І. Б. Іванова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 9: Сучасні тенденції розвитку мов / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 12. - C. 78-82. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8386
dc.description.abstract У статті розглянуто зміст та обсяг поняття“протореклама”, описані умови та джерела виникнення реклами в Україні, специфіка еволюції рекламного тексту
dc.description.abstract В статье рассмотрены содержание понятия “протореклама”, описаны условия и источники возникновения рекламы в Украине, специфика эволюции рекламного текста
dc.description.abstract The article deals with content of the “proto advertising” concept, describes the conditions and the sources of advertising in Ukraine, the specifics of the evolution of the advertising text
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject протореклама
dc.subject усна народна творчість
dc.subject рекламний дискурс
dc.subject рекламний текст
dc.subject протореклама
dc.subject устное народное творчество
dc.subject рекламный дискурс
dc.subject рекламный текст
dc.subject proto advertising
dc.subject folklore
dc.subject advertising discourse
dc.subject advertising text
dc.title Українська протореклама: витоки, сутність і форми ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу