Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Критерії, показники та рівні сформованості професійного іміджу майбутніх учителів технологій

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бондаренко, В. І. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-09-22T08:31:59Z
dc.date.available 2015-09-22T08:31:59Z
dc.date.issued 2015 uk_UA
dc.identifier.citation Бондаренко В. І. Критерії, показники та рівні сформованості професійного іміджу майбутніх учителів технологій / В. І. Бондаренко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 52. - C. 32-39. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8244
dc.description.abstract Стаття присвячена питанням формування професійного іміджу майбутніх учителів технологій у педагогічному університеті. Визначено критерії (габітарний, когнітивний, мотиваційний, рефлексивний, практичний, особистісно-аксіологічний, професійний, мовленнєвий, комунікативний, креативно-діяльнісний), відповідні їм показники та рівні (гармонійний, прийнятний, негармонійний) сформованості професійного іміджу майбутніх учителів технологій, а також основні методи діагностики сформованості професійного іміджу майбутніх учителів технологій.
dc.description.abstract The article deals with some aspects of formation of future technology teachers’ professional image at pedagogical university. The criteria (visual, cognitive, motivational, reflexive, practical, personal and axiological, professional, speech, communicative, creative and activity), corresponding indicators and levels (harmonious, reasonable, inharmonious) of future technology teachers’ professional image, as well as major diagnostic methods of future technology teachers’ professional image have been defined.
dc.description.abstract Статья посвящена вопросам формирования профессионального имиджа будущих учителей технологий в педагогическом университете. Определены критерии (габитарный, когнитивный, мотивационный, рефлексивный, практический, личностно-аксиологический, профессиональный, речевой, коммуникативный, креативно-деятельностный), соответствующие им показатели и уровни (гармоничный, приемлемый, негармоничный) сформированности профессионального имиджа будущих учителей технологий, а также основные методы диагностики сформированности профессионального имиджа будущих учителей технологий.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject імідж
dc.subject професійний імідж
dc.subject майбутній учитель технології
dc.subject критерій
dc.subject показник
dc.subject рівень сформованості професійного іміджу майбутніх учителів технологій
dc.subject image
dc.subject professional image
dc.subject future technology teachers
dc.subject criteria
dc.subject indicators
dc.subject level of future technology teachers’ professional image
dc.subject имидж
dc.subject профессиональный имидж
dc.subject будущий учитель технологий
dc.subject критерий
dc.subject показатель
dc.subject уровень сформированности профессионального имиджа будущих учителей технологий
dc.title Критерії, показники та рівні сформованості професійного іміджу майбутніх учителів технологій ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу