Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Організація та методика проблемного навчання майбутніх учителів технологій

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Трегуб, О. Д. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-09-22T08:31:59Z
dc.date.available 2015-09-22T08:31:59Z
dc.date.issued 2015 uk_UA
dc.identifier.citation Трегуб О. Д. Організація та методика проблемного навчання майбутніх учителів технологій / О. Д. Трегуб // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 52. - C. 247-253. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8238
dc.description.abstract У статті описується модель організації та методики проблемного навчання при вивченні дисциплін інформатичного напрямку у фаховій підготовці майбутніх учителів технологій. Доводиться, що класифікація проблемних ситуацій за названими ознаками є важливою для методики, оскільки спрямовує викладача на певний рівень самостійної пізнавальної діяльності студента у процесі вирішення проблемного завдання на заняттях з дисциплін інформатичного напрямку.
dc.description.abstract The model of problem training methodology in the process of informatics problems study in professional preparation of the future teachers of technologies is described. It’s proved that classification of problem situations by stated features is important for methodology as it directs a teacher for the certain level of individual cognitive activity of the student in the process of solution of problem task at the classes of informatics subjects.
dc.description.abstract В статье описывается модель методики проблемного обучения при изучении дисциплин информатического направления в профессиональной подготовке будущих учителей технологий. Доказывается, что классификация проблемных ситуаций по названным признакам является важной для методики, поскольку направляет преподавателя на определенный уровень амостоятельной познавательной деятельности студента в процессе решения проблемного задания на занятиях с дисциплин информатического направления.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject проблемне навчання
dc.subject проблемні ситуації
dc.subject модель
dc.subject методика
dc.subject учителі технологій
dc.subject problem training
dc.subject problem situations
dc.subject model
dc.subject methodology
dc.subject teachers of technologies
dc.subject проблемное обучение
dc.subject проблемные ситуации
dc.subject учителя технологий
dc.title Організація та методика проблемного навчання майбутніх учителів технологій ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу