Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Використання інтерактивних технологій у професійній підготовці майбутніх учителів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Торубара, О. М. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-09-22T08:31:58Z
dc.date.available 2015-09-22T08:31:58Z
dc.date.issued 2015 uk_UA
dc.identifier.citation Торубара О. М. Використання інтерактивних технологій у професійній підготовці майбутніх учителів / О. М. Торубара // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 52. - C. 241-247. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8236
dc.description.abstract У статті розглядаються особливості використання інтерактивних технологій майбутніми учителями, які обумовлюють як змістову, так і процесуальну складову навчального процесу, що сприяє “стратегічному” орієнтуванню протягом всього періоду професійної підготовки. Доведено, що інтерактивні технології в навчанні дозволяють активніше використовувати науковий та освітній потенціал провідних університетів та інститутів, залучати найкращих викладачів до створення курсів дистанційного навчання, розширювати аудиторію студентів. З одного боку, вони грають важливу роль в забезпеченні ефективності освітнього процесу, а з іншого – може з’явитися проблема темпу засвоєння студентами матеріалу за допомогою комп’ютера, тобто проблема можливої індивідуалізації навчання. В інтерактивному навчанні особливого значення набувають уміння педагога створювати позитивне навчальне середовище, залучаючи студентів до навчальної взаємодії через активізацію рефлексії, стимулюючи їхнє прагнення відчувати й осмислювати позитивне ставлення до себе та світу загалом.
dc.description.abstract The article discusses the features of the use of interactive technologies by the future teachers who cause both substantive and procedural component of the learning process, that promote a “strategic” orientation for the entire period of training. It is proved that interactive technologies in teaching allow to greater use of scientific and educational potential of leading universities and institutions, to attract the best teachers to create e-learning courses, to expand the audience of students. On the one hand, they play an important role in ensuring the effectiveness of the educational process, and on the other – may appear a problem ofmastering rateof the knowledge with the material using computers by students, namelya problem of possible individualization of learning. In interactive learning creation a positive learning environmentis particularly important, attracting students to educational interaction through activation of reflection, stimulating their desire to feel and think positive attitude towards themselves and the world in general.
dc.description.abstract В статье рассматриваются особенности использования интерактивных технологий будущими учителями, которые обусловливают, как содержательную, так и процессуальную составляющую учебного процесса, способствует “стратегическом” ориентированию течение всего периода профессиональной подготовки. Доказано, что интерактивные технологии в обучении позволяют активнее использовать научный и образовательный потенциал ведущих университетов и институтов, привлекать лучших преподавателей к созданию курсов дистанционного обучения, расширять аудиторию студентов. С одной стороны, они играют важную роль в обеспечении эффективности образовательного процесса, а с другой – может появиться проблема темпа усвоения студентами материала с помощью компьютера, то есть проблема возможной индивидуализации обучения. В интерактивном обучении особое значение приобретают умение педагога создавать положительное учебную среду, привлекая студентов к учебной взаимодействия через активизацию рефлексии, стимулируя их стремление чувствовать и осмысливать положительное отношение к себе и миру в целом.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject інтерактивні технології
dc.subject професійна підготовка
dc.subject інтелектуальна й соціальна активність
dc.subject особистісна діяльність
dc.subject інформаційна компетенція
dc.subject interactive technologies
dc.subject professional training
dc.subject intellectual and social activities
dc.subject personal activity
dc.subject information competence
dc.subject интерактивные технологии
dc.subject профессиональная подготовка
dc.subject интеллектуальная и социальная активность
dc.subject личностная деятельность
dc.subject информационная компетенция
dc.title Використання інтерактивних технологій у професійній підготовці майбутніх учителів ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу