У статті розглядаються питання підготовки майбутнього вчителя трудового навчання, його
політехнічний зміст і віхи історичного впровадження технологічної освіти, зокрема описано першу спробу вирішення питання про упровадження продуктивної праці у підготовку вчителів; розкрито чотири комплекси дисциплін їхнього змцсту: суспільно-політичні; дисципліни, які вивчають школу і дитину; спецдисципліни і виробничо-краєзнавчої роботи (ознайомлення з економікою, технікою,
культурою та побутом навколишнього навчального закладу району), значне місце займали дисципліни трудової політехнічної спрямованості. Зроблено спеціальний педагогічний аналіз політехнічної системи, яка виявляє в ній наявність усіх боків політехнічного змісту: ознайомлення з виробництвом в
цілому (в теорії і на практиці), практичну трудову підготовку, участь у виробничій праці, включення у
виробничі колективи і тим самим ознайомлення з організацією та економікою виробництва.
The article deals with the preparation of future teachers of labor studies, it Polytechnic content and
historical landmark introduction of technological education.
В статье рассматриваются вопросы подготовки будущего учителя трудового обучения, его
политехническое содержание и вехи исторического внедрения технологического образования.