Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Форми і методи реалізації задачного підходу в навчальному процесі педагогічного університету

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Слюсаренко, М.А. uk_UA
dc.contributor.author Чумак, М. Є. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-09-22T08:31:58Z
dc.date.available 2015-09-22T08:31:58Z
dc.date.issued 2015 uk_UA
dc.identifier.citation Слюсаренко М.А. Форми і методи реалізації задачного підходу в навчальному процесі педагогічного університету / М. А. Слюсаренко, М. Є. Чумак // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 52. - C. 211-220. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8233
dc.description.abstract Задачний підхід реалізується через систему навчальних задач різних типів, що забезпечує активізацію пізнавальної діяльності студентів в аспекті формування природничо-наукових знань, розвиток особистості майбутнього вчителя, стимулює його креативність і творчість. Задачний підхід у навчанні реалізується через використання активних форм і методів навчання, які мобілізують у процесі вивчення предмета не лише пам’ять, але й мислення, руйнують стереотипи, стимулюють пізнавальний пошук самостійних і оригінальних розв’язків навчальних проблем.
dc.description.abstract Task approach will be realized through the system of educational tasks of different types, that provides activation of cognitive activity of students in the aspect of forming of naturally-scientific knowledge, development of personality of future teacher, stimulates and creation. Task approach in studies will be realized through the use of active forms and methods of studies, which mobilize in the process of study of object not only memory but also thought, destroy stereotypes, stimulate the cognitive search of independent and original decisions of educational problems.
dc.description.abstract Задачный подход реализуется через систему учебных задач различных типов, что обеспечивает активизацию познавательной деятельности студентов в аспекте формирования естественно-научных знаний, развитие личности будущего учителя, стимулирует его креативность и творчество. Задачный подход в обучении реализуется через использование активных форм и методов обучения, которые мобилизируют в процессе изучения предмета не только память, но и мышление, разрушают стереотипы, стимулируют познавательный поиск самостоятельных и оригинальных решений учебных проблем.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject задачний підхід до навчання
dc.subject форми і методи навчання
dc.subject навчальний процес в університеті
dc.subject підготовка вчителя
dc.subject task going near studies
dc.subject forms and methods of studies
dc.subject educational process in an university
dc.subject preparation of teacher
dc.subject задачный подход к обучению
dc.subject формы и методы обучения
dc.subject учебный процесс в университете
dc.subject подготовка учителя
dc.title Форми і методи реалізації задачного підходу в навчальному процесі педагогічного університету ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу