Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Використання педагогічних ситуацій як засобу формування професійної компетентності майбутніх вихователів дошкільних закладів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Савченко, К. Ю. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-09-22T08:31:58Z
dc.date.available 2015-09-22T08:31:58Z
dc.date.issued 2015 uk_UA
dc.identifier.citation Савченко К. Ю. Використання педагогічних ситуацій як засобу формування професійної компетентності майбутніх вихователів дошкільних закладів / К. Ю. Савченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 52. - C. 200-205. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8231
dc.description.abstract У статті розкрито проблему підготовки професійно компетентного вихователя яке є одним з актуальних завдань і предметом наукових дискусій і роздумів учених сучасності й минулого. Розкрито питання, стосовно практичної реалізації сучасних технологій, методів і прийомів використання педагогічних ситуацій. Педагогічні ситуації дозволяють врахувати особливості студентів, їхні інтереси, розширює контекст діяльності, виступає ефективним засобом створення мотиву до педагогічної діяльності, сприяє реалізації дієвого підходу до навчання іноземній мові, коли в центрі уваги знаходиться студент зі своїми інтересами та потребами.
dc.description.abstract In article it is opened a problem of training of professionally competent tutor being one of actual tasks and a subject of scientific discussions and thoughts of scientists of the present and the past. Questions, practical realization of modern technologies, methods and methods of use of pedagogical situations in educational process of the higher pedagogical school are opened. Pedagogical situations promote the accounting of features of students, their interests, expansion to result of pedagogical activity, acts as an effective remedy of creation of motive to work with children, renders assistance to realization of effective approach when in the center of attention there is a student with the interests and needs.
dc.description.abstract В статье раскрыто проблему подготовки профессионально компетентного воспитателя являясь одним из актуальных задач и предметом научных дискуссий и раздумий ученых современности и прошлого. Раскрыты вопросы, практической реализации современных технологий, методов и приемов использования педагогических ситуаций в учебном процессе высшей педагогической школы. Педагогические ситуации способствуют учету особенностей студентов, их интересов, расширению результату педагогической деятельности, выступает эффективным средством создания мотива к работе с детьми, оказывает содействие реализации действенного подхода, когда в центре внимания находится студент со своими интересами и нуждами.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject педагогічні ситуації
dc.subject професійна компетентність
dc.subject вихователь
dc.subject ігрові проекти
dc.subject pedagogical situations
dc.subject professional competence
dc.subject tutor
dc.subject game projects
dc.subject педагогические ситуации
dc.subject профессиональная компетентность
dc.subject воспитатель
dc.subject игровые проекты
dc.title Використання педагогічних ситуацій як засобу формування професійної компетентності майбутніх вихователів дошкільних закладів ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу