Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретичні засади відбору змісту навчання майбутніх учителів технологій

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Курок, В. П. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-09-22T08:31:56Z
dc.date.available 2015-09-22T08:31:56Z
dc.date.issued 2015 uk_UA
dc.identifier.citation Курок В. П. Теоретичні засади відбору змісту навчання майбутніх учителів технологій / В. П. Курок // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 52. - C. 147-153. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8221
dc.description.abstract У статті обґрунтовано необхідність удосконалення змісту та структури навчання майбутніх учителів технологій; запропоновано в основу конструювання змісту та структури навчання покласти синтез наукових знань, який може бути реалізований на трьох рівнях: методологічному, дидактичному та прикладному; закцентовано увагу на необхідності реалізації інтеграційних підходів до створення цілої низки принципово нових навчальних дисциплін, що зумовлено багатогранністю змістовних ліній у підготовці майбутніх учителів технологій.
dc.description.abstract The need of improving the content and structure of intending technology teachers training is grounded in the article; putting synthesis of scientific knowledge that can be implemented at three levels (methodological, didactic and applied)is proposed as a basis for designing the content and structure of training; the need of implementing integrative approaches to creatinga number of fundamentally new courses caused by the versatility of content lines in intending technology teachers trainingis paid special attention to.
dc.description.abstract В статье обоснована необходимость совершенствованиясодержания и структуры обучения будущих учителей технологий; предложено в основу конструирования содержания и структуры обучения положить синтез научных знаний, который может быть реализован на трех уровнях: методологическом, дидактическом и прикладном; акцентировано внимание на необходимости реализации интеграционных подходов к созданию целого ряда принципиально новых учебных дисциплин, что обусловлено многогранностью содержательных линий в подготовке будущих учителей технологий.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject зміст та структура навчання
dc.subject навчальний предмет
dc.subject інтеграційний підхід
dc.subject мета освіти
dc.subject дидактична основа
dc.subject content and structure of training
dc.subject educational subject
dc.subject integrative approach
dc.subject the goal of education
dc.subject didactic basis
dc.subject содержание и структура обучения
dc.subject учебный предмет
dc.subject интеграционный подход
dc.subject цель образования
dc.subject дидактическая основа
dc.title Теоретичні засади відбору змісту навчання майбутніх учителів технологій ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу