ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Курок, В. П. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2015-09-22T08:31:56Z | |
dc.date.available | 2015-09-22T08:31:56Z | |
dc.date.issued | 2015 | uk_UA |
dc.identifier.citation | Курок В. П. Теоретичні засади відбору змісту навчання майбутніх учителів технологій / В. П. Курок // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 52. - C. 147-153. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8221 | |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано необхідність удосконалення змісту та структури навчання майбутніх учителів технологій; запропоновано в основу конструювання змісту та структури навчання покласти синтез наукових знань, який може бути реалізований на трьох рівнях: методологічному, дидактичному та прикладному; закцентовано увагу на необхідності реалізації інтеграційних підходів до створення цілої низки принципово нових навчальних дисциплін, що зумовлено багатогранністю змістовних ліній у підготовці майбутніх учителів технологій. | |
dc.description.abstract | The need of improving the content and structure of intending technology teachers training is grounded in the article; putting synthesis of scientific knowledge that can be implemented at three levels (methodological, didactic and applied)is proposed as a basis for designing the content and structure of training; the need of implementing integrative approaches to creatinga number of fundamentally new courses caused by the versatility of content lines in intending technology teachers trainingis paid special attention to. | |
dc.description.abstract | В статье обоснована необходимость совершенствованиясодержания и структуры обучения будущих учителей технологий; предложено в основу конструирования содержания и структуры обучения положить синтез научных знаний, который может быть реализован на трех уровнях: методологическом, дидактическом и прикладном; акцентировано внимание на необходимости реализации интеграционных подходов к созданию целого ряда принципиально новых учебных дисциплин, что обусловлено многогранностью содержательных линий в подготовке будущих учителей технологий. | |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | зміст та структура навчання | |
dc.subject | навчальний предмет | |
dc.subject | інтеграційний підхід | |
dc.subject | мета освіти | |
dc.subject | дидактична основа | |
dc.subject | content and structure of training | |
dc.subject | educational subject | |
dc.subject | integrative approach | |
dc.subject | the goal of education | |
dc.subject | didactic basis | |
dc.subject | содержание и структура обучения | |
dc.subject | учебный предмет | |
dc.subject | интеграционный подход | |
dc.subject | цель образования | |
dc.subject | дидактическая основа | |
dc.title | Теоретичні засади відбору змісту навчання майбутніх учителів технологій | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |