ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Белан, Т. Г. | uk_UA |
dc.contributor.author | Носовець, Н. М. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2015-09-22T08:31:56Z | |
dc.date.available | 2015-09-22T08:31:56Z | |
dc.date.issued | 2015 | uk_UA |
dc.identifier.citation | Белан Т. Г. Педагогічна практика як засіб професійної підготовки студентів-магістрантів / Т. Г. Белан, Н. М. Носовець // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 52. - C. 8-14. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8215 | |
dc.description.abstract | У статті схарактеризовано асистентську педагогічну практику як форму навчально-виховного процесу магістрантів спеціальності “Технологічна освіта”. Детально описані основні завдання, які ставляться перед студентами-магістрантами на період проходження педагогічної практики. Виділено чотири змістові модулі асистентської педагогічної практики: навчальна діяльність, методична діяльність, виховна діяльність та науково-дослідна діяльність. У кожному змістовому модулі виокремлено низку завдань, які повинні виконати магістранти під час проходження педагогічної практики. | |
dc.description.abstract | The article describes the pedagogical teaching practice as a form of educational process of masters of the specialty “Technology Education”. It is said that pedagogical practice is an integral part of the educational process of a higher educational institution and ensures the correlation of theoretical and practical sides of professional training of masters. It is analyses main the tasks that are given masters to solve during the period of the pedagogical practice. It presents four modules of the pedagogical practice: teaching activities, methodological activities, educational activities and research activities. Each module deals with a number of tasks that must be done by the masters during pedagogical practice. It is also comments on the requirements how to present the reporting documentation after the pedagogical practice. It is describes the criterias of masters’ evaluation and the distribution of scores according to masters’ activities during the pedagogical practice. | |
dc.description.abstract | В статье раскрыта характеристика ассистентской практики как формы организации учебно-воспитательного процесса магистрантов специальности “Технологическое образование”. Подробно описаны основные задания, которые ставятся перед студентами магистратуры на период прохождения педагогической практики. Выделено четыре смысловых модуля ассистентской практики: учебная работа, методическая работа, воспитательная и научно-исследовательская работа. В каждом модуле выделяется система заданий, которые должны выполнить магистранты. | |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | педагогічна практика | |
dc.subject | магістрант | |
dc.subject | професійна підготовка | |
dc.subject | навчально-виховний процес | |
dc.subject | pedagogical practice | |
dc.subject | master | |
dc.subject | professional training | |
dc.subject | educational process | |
dc.subject | педагогическая практика | |
dc.subject | магистрант | |
dc.subject | профессиональная подготовка | |
dc.subject | учебно-профессиональный процесс | |
dc.title | Педагогічна практика як засіб професійної підготовки студентів-магістрантів | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |