Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування професійної компетентності майбутніх учителів технологій і креслення на основі системної парадигми теорії і практики оборотних зображень

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ткач, Д.І. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-09-22T08:26:46Z
dc.date.available 2015-09-22T08:26:46Z
dc.date.issued 2015 uk_UA
dc.identifier.citation Ткач Д.І. Формування професійної компетентності майбутніх учителів технологій і креслення на основі системної парадигми теорії і практики оборотних зображень / Д. І. Ткач // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 51. - C. 284-292. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8191
dc.description.abstract Робота присвячена результатам концептуальної розробки педагогічної технології навчання нарисної геометрії майбутніх архітекторів на основі прийнятої природо відповідної системної парадигми з метою впровадження її головних положень у свідомість майбутніх учителів технологій і креслення в загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах для формування їх професійної компетентності.
dc.description.abstract This paper is devoted to the results of the conceptual development of educational technology training future architects adopted on the basis of the nature of the respective system paradigm to implement its guidelines in the minds of future teachers of technology and drawing general education and vocational training institutions for the formation of their professional competence.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject технологія
dc.subject система
dc.subject структура
dc.subject форма
dc.subject креслення
dc.subject зображення
dc.subject оборотність
dc.subject зв’язки
dc.subject відношення
dc.subject відповідності
dc.subject відображення
dc.subject technology
dc.subject system
dc.subject structure
dc.subject form
dc.subject drawing
dc.subject communication
dc.title Формування професійної компетентності майбутніх учителів технологій і креслення на основі системної парадигми теорії і практики оборотних зображень ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу