Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Моделювання розвитку спостережливості майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Цибуляк, Наталя Юріївна
dc.date.accessioned 2015-09-17T13:55:16Z
dc.date.available 2015-09-17T13:55:16Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Цибуляк Наталя Юріївна. Моделювання розвитку спостережливості майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / Наталя Юріївна Цибуляк // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент: збірник наукових праць / Ред. кол. : Євтух В. Б. (гол. ред.). – Київ : ТОВ «НВП «Інтерсервіс», 2015. – Вип. 17. – С. 152-161. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8126
dc.description.abstract У статті поглиблено зміст поняття«спостережливість» як професійно важливої якості майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів; визначено компоненти(мотиваційно-цільовий, когнітивний, операційний), критерії(спонукальні мотиви й цілі прояву спостережливості, розвиненість пізнавальних психічних процесів, сформованість способів дій) розвитку досліджуваної якості; виявлено сприятливі умови її розвитку(спрямованість змісту навчальних дисциплін і виробничих практик на розвиток спостережливості, використання для цього різних методів і форм організації навчання, сформованість у майбутніх вихователів професійних мотивів фахової підготовки, професійно-педагогічних ціннісних орієнтацій та адекватних і глибоких уявлень щодо сутності та специфіки спостережливості вихователя, розвиненість у студентів адекватної самооцінки спостережливості як професійно важливої якості, здатності до рефлексії та емпатії). Обґрунтовано модель розвитку спостережливості майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. uk_UA
dc.description.abstract In the article there have been madethe analysis of the notion «observation» as a professionally important quality of future educators of preschool educational establishments has been deepened; components (motivational-purpose, cognitive, operational), criteria (inducements and purposes of manifestation the observation, sophistication of cognitive process, formation of action methods) of the development of research quality have been defined; favorableconditions of its development have been defined (orientation of the content of disciplines and industrial practices on the development of observation; using for it different methods and forms of organization of the teaching process; forming at future educators professional motives and professional and value orientations, adequate and deep idea about the essence of observation and also development of adequate self-estimation of observation as a professional important quality, ability to reflection and empathy). The model of the development of observation of futureeducators of preschool educational establishments has been grounded. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ТОВ «НВП «Інтерсервіс» uk_UA
dc.subject спостережливість uk_UA
dc.subject професійно важливі якості uk_UA
dc.subject психолого-педагогічні умови uk_UA
dc.subject вихователь дошкільного навчального закладу uk_UA
dc.subject observation uk_UA
dc.subject professionally important qualities uk_UA
dc.subject psychological and pedagogical conditions uk_UA
dc.subject educator of preschool educational establishment uk_UA
dc.subject.classification 159.9.072.7:372.3 uk_UA
dc.title Моделювання розвитку спостережливості майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу