Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Дидактичні умови формування змісту художньо-естетичної освіти школярів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ващенко, Л.М.
dc.date.accessioned 2012-07-03T11:57:27Z
dc.date.available 2012-07-03T11:57:27Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Ващенко Л.М. Дидактичні умови формування змісту художньо-естетичної освіти школярів / Л.М. Ващенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти: Збірник наукових праць / Матеріали ІІ міжнародної науково-практичної конференції «Гуманістичні орієнтири мистецької освіти», 26-27 квітня 2007 року. – Вип. 4. (9). – К.: НПУ, 2007. – С. 25-28 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/805
dc.description.abstract У статті розкриваються проблеми якості художньо-естетичної освіти школярів. Основна увага звертається на дидактичні умови формування змісту художньо-естетичної освіти в контексті загальносвітових вимог до її якості. Пропонується новий підхід - організація стратегічного планування на основі державної політики освіти, аналізується її структура і актуалізуються питання компетентнісного підходу в оцінці художньо-естетичної освіти ru_RU
dc.description.abstract The article describes the problems of quality artistic and aesthetic education of schoolchildren. The main attention is drawn to the didactic conditions the content of art and aesthetic education in the context of global requirements for quality. A new approach - the organization of strategic planning on the basis of public policy education, analyzed its structure and provided directly question the competency approach in assessing the artistic and aesthetic education. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject художньо-естетична освіта ru_RU
dc.subject якість освіти ru_RU
dc.subject стратегічне планування художньо-естетичної освіти ru_RU
dc.subject компетентнісний підхід в оцінці якості освіти ru_RU
dc.subject artistic and aesthetic education ru_RU
dc.subject quality of education ru_RU
dc.subject strategic planning of artistic and aesthetic education ru_RU
dc.subject competence approach in assessing the quality of education ru_RU
dc.subject.classification 373.5.035 ru_RU
dc.title Дидактичні умови формування змісту художньо-естетичної освіти школярів ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу