Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Історико-методичний аналіз розвитку методів розв'язування задач з алгебри в загальноосвітній школі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Нак, Марина Миколаївна
dc.date.accessioned 2012-07-02T11:28:32Z
dc.date.available 2012-07-02T11:28:32Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Нак, Марина Миколаївна. Історико-методичний аналіз розвитку методів розв'язування задач з алгебри в загальноосвітній школі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / М. М. Нак ; наук. кер. З. І. Слєпкань ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2007. — 19 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/794
dc.description.abstract Робота присвячена організації вивчення методів і способів розв’язування алгебраїчних за-дач в загальноосвітній школі. Досліджено історію зародження і розвитку методів та способів розв’язування, встановлено їх роль і місце в курсі алгебри загальноосвітньої школи. Виділена гру-па основних методів, безпосередньо пов’язаних із змістом теоретичного курсу алгебри, запропо-новано порядок їх вивчення в курсі алгебри, алгебри і початків аналізу загальноосвітньої школи. Для цих методів розроблено методичні рекомендації, які пройшли експериментальну апробацію. В ході експерименту встановлено, що активне і свідоме засвоєння методів та їх використання на практиці неможливе без вивчення алгоритму методу чи правила-орієнтиру (евристичної схеми) та його операційного складу. ru_RU
dc.description.abstract The work is devoted to the organization of studying the methods and ways of doing algebraic sums in a secondary school. The history of origin and development of methods and ways of doing sums are researched, their role and place in the course of algebra in a secondary school is established. A group of basic methods directly connected with the contents of the theoretical course of algebra is distinguished, the order of their studying in the course of algebra, algebra and the beginning of the analysis in a secon-dary school is recommended. Methodical recommendations for these methods which had experimental approbation were developed. During the experiment it was established that active and conscious use of these methods in practice is impossible without studying algorithm of a method or a rule- reference point (the heuristic scheme) and its operational structure. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject алгебра ru_RU
dc.subject алгебра і початки аналізу ru_RU
dc.subject метод розв’язування алгебраїчних задач ru_RU
dc.subject алгоритм або правило-орієнтир методу ru_RU
dc.subject операційний склад методу розв’язування задач ru_RU
dc.subject algebra ru_RU
dc.subject algebra and beginnings of the analysis ru_RU
dc.subject method of a solution of algebraic problems ru_RU
dc.subject algorithm or correct-reference points of a method ru_RU
dc.subject operational structure of a method of problem solving ru_RU
dc.subject.classification 373.5.016:512 ru_RU
dc.title Історико-методичний аналіз розвитку методів розв'язування задач з алгебри в загальноосвітній школі ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу