Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психологічні умови активізації творчої навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі вивчення психологічних дисциплін

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Давидюк, Наталія Миколаївна
dc.date.accessioned 2015-08-08T11:53:47Z
dc.date.available 2015-08-08T11:53:47Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.citation Давидюк, Наталія Миколаївна. Психологічні умови активізації творчої навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі вивчення психологічних дисциплін: автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н.М. Давидюк ; наук. кер. О. В. Киричук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2003. — 20 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7901
dc.description.abstract Дисертація присвячена дослідженню психологічних умов активізації творчої навчально-пізнавальної діяльності студентів в процесі вивчення психологічних дисциплін. Для активізації творчої навчально-пізнавальної діяльності студентів необхідно: формування змістовних мотивів навчально-пізнавальної діяльності та професійного самовизначення; використання сучасних концепцій навчання; надання навчальному матеріалу особистісного смислу, який би викликав навчально-пізнавальний інтерес у студентів; використання методів і прийомів навчання, які б активізували навчальну і пізнавальну активність, створення психологічних умов, активізації творчої навчально-пізнавальної діяльністі студентів. Творча пізнавальна діяльність характеризується єдністю мотиваційних, інтелектуальних, процесуальних, емоційно-вольових процесів і формується в навчальному процесі, який є двостороннім і залежить від суб’єкт-суб’єктної взаємодії. uk_UA
dc.description.abstract Диссертация посвящена исследованию психологических условий активизации творческой учебно-познавательной деятельности студентов высших учебных заведений в процессе изучения психологических дисциплин. Показателем готовности специалиста к профессиональной деятельности является сформированность познавательной активности - сложного системного качества субъекта, которое интегрирует такие качественные характеристики познавательной деятельности как познавательную самостоятельность, познавательную инициативность, полноту и устойчивость знаний, умений и навыков в этой сфере деятельности. uk_UA
dc.description.abstract The dissertation is dedicated to the investigation of psychological conditions activation of creative scientific-cognitive students activity in the process of learning of psychological subjects. In order to activate the creative scientific-cognitive activity of students it is necessary to meet the following: the formation of substantial motives and motivation of professional self-determination; use of modern learning concepts on the basis of humanistic philosophy of formation; attachment of personal sense to educational material; educational material construction in the way to assist the organization of students’ searching activity; the usage of such methods and devices of teaching, scientific-cognitive students’ activity, organizational forms of learning, which activate the scientific and cognitive activity of in the educational process; application of psychological devices of stimulating of students’ active cognitive activity etc. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject творча навчально-пізнавальна діяльність uk_UA
dc.subject пізнавальна активність uk_UA
dc.subject рівні пізнавальної активності uk_UA
dc.subject мотивація навчально-пізнавальної діяльності uk_UA
dc.subject ихологічні умови активізації навчально-пізнавальної діяльності uk_UA
dc.subject творческая учебно-познавательная деятельность uk_UA
dc.subject познавательная активность uk_UA
dc.subject уровни познавательной активности uk_UA
dc.subject мотивация учебно-познавательной деятельности uk_UA
dc.subject сихологические условия активизации учебно-познавательной деятельности uk_UA
dc.subject creative scientific-cognitive activity uk_UA
dc.subject cognitive activity uk_UA
dc.subject levels of cognitive activity uk_UA
dc.subject motivation of scientific-cognitive activity uk_UA
dc.subject psychological conditions of activity of creative scientific-cognitive activity uk_UA
dc.subject.classification 159.922.7:37.015.3 uk_UA
dc.title Психологічні умови активізації творчої навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі вивчення психологічних дисциплін uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу