Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Михальченко, Наталія В'ячеславівна
dc.date.accessioned 2012-07-02T09:57:15Z
dc.date.available 2012-07-02T09:57:15Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Михальченко, Наталія В'ячеславівна. Динаміка розвитку патріотичної рефлексії у молодших школярів : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Н. В. Михальченко ; наук. кер. М. І. Томчук ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2007. — 21 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/785
dc.description.abstract Дисертація присвячена теоретичному обґрунтуванню та експериментальному вивченню динаміки розвитку патріотичної рефлексії особистості у молодшому шкільному віці та розробці і впровадженню програми її вдосконалення. Запропоновано психологічну модель, досліджено детермінанти, виявлено критерії, показники та рівні розвитку патріотичної рефлексії учнів 1-4-х класів. Вивчено вплив засобів української державної, національної символіки і фольклору на розвиток патріотичної рефлексії молодших школярів. Визначено готовність вчителів до патріотичного виховання учнів. Виявлено взаємозв’язок особливостей патріотичної самосвідомості батьків та рівня розвитку патріотичної рефлексії дітей. Розроблена та апробована програма цілеспрямованого формування патріотичної рефлексії в молодших школярів, яка включала систему виховних заходів, вправ на самопізнання, на розвиток патріотичної самосвідомості і може бути успішно використана у навчально-виховному процесі з учнями молодших класів. ru_RU
dc.description.abstract The thesis investigation is dedicated to theoretical substantiation and experimental studying of the dynamics of the development of the patriotic reflexion of a personality of junior school age as well as to elaboration and implementation of the program of its improvement. The author introduces a psychological model, specifies indices and investigates the dynamics of the development of the patriotic reflexion of schoolchildren of the 1st- 4th forms. Peculiarities and conditions of children’s bringing up in families (material conditions, parents’ patriotism, moral and psychological climate and family welfare) and organizing of instruction process at school are considered as the weightiest determinants of the development of the patriotic reflexion. The program of forming of the patriotic reflexion with junior schoolchildren has been elaborated and approved. This program includes the system of exercises for self-knowledge, development of self-consciousness (making short compositions, self-references; games-dreams; role plays etc.) which brought positive results and proved the hypothesis of the investigation. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject рефлексія ru_RU
dc.subject патріотична рефлексія ru_RU
dc.subject самосвідомість ru_RU
dc.subject патріотичне виховання учнів ru_RU
dc.subject детермінанти розвитку патріотичної рефлексії учнів молодшого шкільного віку ru_RU
dc.subject ментальність ru_RU
dc.subject reflexion ru_RU
dc.subject patriotic reflexion ru_RU
dc.subject self-consciousness ru_RU
dc.subject patriotic education schoolchildren ru_RU
dc.subject determinants evolution of patriotic reflexion in junior schoolchildren ru_RU
dc.subject mentality ru_RU
dc.subject.classification 159.923:37.035.6 ru_RU
dc.title Динаміка розвитку патріотичної рефлексії у молодших школярів ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу