Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Розвиток мовлення у дітей з помірною розумовою відсталістю на заняттях з формування навичок самообслуговування

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тищенко, Л. А. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-07-03T12:39:23Z
dc.date.available 2015-07-03T12:39:23Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Тищенко Л. А. Розвиток мовлення у дітей з помірною розумовою відсталістю на заняттях з формування навичок самообслуговування / Л. А. Тищенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка та спеціальна психологія / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 27. - C. 207-210. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7813
dc.description.abstract У статті розглядається проблема розвитку мовлення дітей з помірною розумовою відсталістю на заняттях по формуванню навичок самообслуговування. Висвітлено психолого-педагогічна характеристика дітей з помірною розумовою відсталістю. Здійснено аналіз проблем, які виникають під час навчання дітей з помірною розумовою відсталістю.
dc.description.abstract В статье рассматривается проблема развития речи детей с умеренной умственной отсталостью на занятиях по формированию навыков самообслуживания. Освещены психолого-педагогическая характеристика детей с умеренной умственной отсталостью. Осуществлен анализ проблем, возникающих при обучении детей с умеренной умственной отсталостью. Обосновано необходимость по использованию в процессе обучения детей дошкольного возраста невербальных средств общения таких, как, поддерживающая коммуникация, а в частности методики пиктограмм, которую целесообразно использовать в работе на занятиях по формированию навыков самообслуживания. Указано, что развитие речи и самообслуживания для детей с умеренной умственной отсталостью является важным фактором для формирования жизнеспособной личности, приобретение жизненных, социально значимых качеств, умений и навыков. Определено, что успех коррекционно-развивающей работы с умственно отсталыми детьми дошкольного возраста зависит от четкой и взвешенной системы, обеспечивающей ожидаемый результат, если она осуществляется в процессе плодотворного взаимодействия всех специалистов дошкольного учреждении.
dc.description.abstract In the article your attention was paid to the problem of speech improving for children with MMR during the lessons on the formation of their selfservicing skills There were covered the questions related to psychological and educational characteristics of children with MMR . There were analysed the specific problems arising when teaching MMR children.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject діти з помірною розумовою відсталістю
dc.subject розвиток мовлення
dc.subject методика піктограм
dc.subject дети с умеренной умственной отсталостью
dc.subject развитие речи
dc.subject методика пиктограмм
dc.subject children with moderate mental retardation
dc.subject improving of speech
dc.subject.classification 376-056.36-053.4:37.091.33-027.22-021.464:[331.103.252+64]
dc.title Розвиток мовлення у дітей з помірною розумовою відсталістю на заняттях з формування навичок самообслуговування ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу