Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів коледжів у процесі навчання математичних дисциплін

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бакланова, Марина Леонідівна
dc.date.accessioned 2011-10-25T17:10:07Z
dc.date.available 2011-10-25T17:10:07Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Бакланова, Марина Леонідівна. Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів коледжів у процесі навчання математичних дисциплін : автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02 / М. Л. Бакланова ; наук. керівник Ю. В. Триус ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2009. - 20 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/77
dc.description.abstract Досліджено особливості навчально-пізнавальної діяльності студентів коледжів та виявлено об'єктивне існування проблем у процесі навчання математичних дисциплін у ВНЗ I-II рівнів акредитації. Запропоновано систему активації НПД студентів коледжів у процесі навчання математичних дисциплін. Дана система складається з психологічної, дидактичної та управлінської підсистем. Розроблено методичні рекомендації щодо впровадження у процес навчання математичних дисциплін коледжів нових педагогічних технологій та ІКТ. Побудовано модель навчальної діяльності студентів коледжів. ru_RU
dc.description.abstract Particulars of college students’ educational and cognitivt activities have been investigated in this dissertation. Some problems have been found in the process of teaching mathematical disciplines of higer educational establishments of the I-II accreditation levels. The system of activization of college students’ educational activities in the process of teaching mathematical disciplines has been offred in order to solve problems that can be influenced by teachers and the solution of which depend on his professional, psychological, pedagogical, methodical preparation and providing appropriate software and manuals in the teaching process. Given a system which consists of psychological, didactic and managerial subsystems. Methodical guidelines have been worked out in regards to introdusing new pedagogical, information and communication technologies into the process of teaching mathematical disciplines of colleges. The Probability of theoretical conclusions and suggested hypothesis and the effecnency of methodical quidelines has been proved by pedagogical experiment. The Probability of theoretical conclusions and suggested hypothesis and the effecnency of methodical quidelines has been proved by pedagogical experiment. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher НПУ імені М.П.Драгоманова ru_RU
dc.subject математичні дисципліни у коледжі ru_RU
dc.subject активізація НПД студентів ru_RU
dc.subject модульна система організації навчання у коледжі ru_RU
dc.subject рейтингова система оцінювання навчальних досягнень студентів ru_RU
dc.subject mathematical disciplines of college ru_RU
dc.subject activization of students’ educational activities ru_RU
dc.subject module system of organizing teaching process of college ru_RU
dc.subject rating system of evaluating students’ achievements ru_RU
dc.subject.classification 51(07):371.3:378.6 ru_RU
dc.title Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів коледжів у процесі навчання математичних дисциплін ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу