Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рибченко, Л. К. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-07-03T12:30:14Z
dc.date.available 2015-07-03T12:30:14Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Рибченко Л. К. Психологічна та соціальна адаптація дітей з аутизмом / Л. К. Рибченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка та спеціальна психологія / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 26. - C. 381-386. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7758
dc.description.abstract Реалізація права дитини на повноцінний і вільний розвиток сьогодні стає невід'ємною метою діяльності українського суспільства, його освітньої системи. Очевидно, що існуюча система освіти потребує змін, які б допомогли їй вирішити поступово питання реабілітації та інтеграції в суспільство дітей з особливими освітніми потребами, створення для них умов, необхідних для їх адекватного фізичного, розумового, духовного і соціального розвитку.
dc.description.abstract Реализация права ребенка на полноценное и свободное развитие сегодня становится неотъемлемой целью деятельности украинского общества, его образовательной системы. Очевидно, что существующая система образования нуждается в изменениях, которые бы помогли ей постепенно решить вопросы реабилитации и интеграции в общество детей с особыми образовательными потребностями, создание для них условий, необходимых для их адекватного физического, умственного, духовного и социального развития. В статье проанализированы теоретические основы понимания сущности развития ребенка с аутизмом, рассмотрены основные направления психологической и социальной помощи и социальной адаптации таких детей. Приводятся статистические данные об эффективности коррекционной работы в этой области .
dc.description.abstract Child's right to full and free development is becoming an integral objective of the Ukrainian society and its educational system. It is obvious that the current education system needs to be changed, which would help her solve gradually the rehabilitation and social integration of children with special educational needs, to provide them with the conditions necessary for their adequate physical, mental, spiritual and social development.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject діти з аутизмом
dc.subject соціалізація
dc.subject колективна взаємодія
dc.subject сім‘я
dc.subject дети с аутизмом
dc.subject социализация
dc.subject коллективное взаимодействие
dc.subject семья
dc.subject children with autism
dc.subject socialization
dc.subject collective interaction
dc.subject family
dc.subject.classification 159.922.76:376
dc.title Психологічна та соціальна адаптація дітей з аутизмом ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу