Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Диференційна діагностика особливостей психічного розвитку дітей молодшого шкільного віку із психо-органічним синдромом резидуально-органічного генезу

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Клименко, І. С uk_UA
dc.date.accessioned 2015-07-03T12:30:13Z
dc.date.available 2015-07-03T12:30:13Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Клименко І. С Диференційна діагностика особливостей психічного розвитку дітей молодшого шкільного віку із психо-органічним синдромом резидуально-органічного генезу / І. С Клименко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка та спеціальна психологія / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 26. - C. 319-324. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7743
dc.description.abstract У статті розглянуті результати дослідження особливостей психічного розвитку у виділених груп дітей із психоорганічним синдромом (психопатоподібною і церебростенічною формами) в порівнянні з дітьми із нормою психічного розвитку, дітьми з синдромом психомоторної разгальмованості, дітьми з аутизмом, дітьми з розумовою відсталістю. Дослідження проводились в галузі пізнавальної (мислення, пам'ять, увага, мовна діяльність, сприйняття, уява, комунікативні навички) та емоційної сфер психічного розвитку.
dc.description.abstract В статье рассмотрены результаты исследовани яособенностей психического развития в выделенных группе детей с психоорганическим синдромом (психопатоподобной и церебростенической формами) в сравнении с детьми с нормой психическог оразвития, детьми с синдромом психомоторной расторможенности, детьми с аутизмом, детьми с умственной отсталостью. Исследования проводились в области познавательной (мышление, память, внимание, речевая деятельность, восприятие, воображение, коммуникативные навыки) и эмоциональной сфер психического развития.
dc.description.abstract The article describes there sultsof studies of the mental development inselected groups of children with psychoorganic syndrome (psychopathic and cerebrostenicforms) compared with children with normal mental development of children,with psychomotor disinhibition syndrome, children with autism, children with mental retardation. The studies were conducted in the field of cognitive (thinking, memory, attention, speech activity, perception, imagination, communication skills ) and emotional spheres of mental development.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject психоорганічний синдром
dc.subject церебрастенічна форма психоорганічного синдрому
dc.subject розумова відсталість
dc.subject емоційний стан
dc.subject психоорганический синдром
dc.subject церебрастеническая форма психоорганического синдрома
dc.subject умственная отсталость
dc.subject эмоциональное состояние
dc.subject psychoorganic syndrome
dc.subject cerebrostenic form of psychoorganic syndrome
dc.subject mental retardation
dc.subject emotional state
dc.subject.classification 159.922.76-056.36-053.5:159.923.2
dc.title Диференційна діагностика особливостей психічного розвитку дітей молодшого шкільного віку із психо-органічним синдромом резидуально-органічного генезу ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics