В статті розглядається проблема підготовки педагогів до роботи з батьками дітей, що навчаються в умовах освітньої інтеграції. Освітня інтеграція передбачає не лише активне включення і участь дітей, підлітків з особливостями розвитку в освітньому процесі дошкільної установи, школи, але більшою мірою перебудову усього процесу освіти як системи забезпечення освітніх потреб усіх дітей. Інтеграція дітей в школи за місцем їх проживання – процес розвитку загальної освіти, який передбачає доступність навчання для всіх, у тому числі і дітей з особливими освітніми потребами.
В статье рассматривается проблема подготовки педагогов к работе с родителями детей, обучающихся в условиях образовательной интеграции. Образовательная интеграция предполагает не только активное включение и участие детей, подростков с особенностями развития в образовательный процесс дошкольного учреждения, школы, но в большей степени перестройку всего процесса образования как системы обеспечения образовательных потребностей всех детей. Интеграция детей в школы по месту жительства - процесс развития общего образования, который предполагает доступность обучения для всех, в том числе и детей с особыми образовательными потребностями.
The article deals with the problem of preparing teachers to work with parents of children enrolled in the conditions of educational integration. Educational integration involves not only the active involvement and participation of children, young people with disabilities in the educational opportunities of preschool institutions, schools, but more restructuring of the entire process of education as the educational needs of all children. Integration of children in their local schools - a process of general education, which assumes the availability of education for all, including children with special educational needs.