Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Проектирование образовательного маршрута ребенка с ОВЗ: ресурсы и ограничения

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Тюрина, Н. Ш. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-07-03T12:13:34Z
dc.date.available 2015-07-03T12:13:34Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Тюрина Н. Ш. Проектирование образовательного маршрута ребенка с ОВЗ: ресурсы и ограничения / Н. Ш. Тюрина // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка та спеціальна психологія / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 28. - C. 232-236. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7649
dc.description.abstract У статті розглядається проблема вибору освітнього маршруту дитини з ОМЗ. Передбачається, що дотримання ряду умов може сприяти оптимізації процесу проектування освітньої стратегії. До таких умов автор відносить: ранній початок цілеспрямованої психолого-педагогічної допомоги дитині з обмеженими можливостями здоров'я та її сім'ї; цілеспрямована робота з формування абілітаційної компетентності батьків, які виховують дітей з обмеженими можливостями здоров'я; реалізація дитиною з обмеженими можливостями здоров'я; реалізація дитиною з обмеженими можливостями здоров'я всіх етапів загальної освіти. Усвідомлення батьками актуального рівня розвитку дитини, зони її найближчого розвитку, розуміння її потреб і можливостей можуть сприяти вибору оптимальних умов для здобуття освіти.
dc.description.abstract В статье рассматривается проблема выбора образовательного маршрута ребенка с ОВЗ. Предполагается, что соблюдение ряда условий может способствовать оптимизации процесса проектирования образовательной стратегии. К таким условиям автор относит: раннее начало целенаправленной психолого-педагогической помощи ребенку с ограниченными возможностями здоровья и его семье; целенаправленная работа по формированию абилитационной компетентности родителей, воспитывающих детей с ограниченными возможностями здоровья; реализация ребенком с ограниченными возможностями здоровья; реализация ребенком с ограниченными возможностями здоровья всех этапов общего образования.
dc.description.abstract The article deals with the problem of choosing child educational route with HIA. It is assumed that under certain conditions can help to optimize the design process of the educational strategy. These conditions author include: early onset targeted psychological and pedagogical assistance to the child with disabilities and their families; purposeful work on the formation of habilitation competence of parents with children with disabilities; implementation of a child with disabilities; implementation of a child with disabilities of all stages of general education. Awareness of parents of the current level of development of the child, the zone of proximal development, an understanding of its needs and capabilities can contribute to the selection of optimal conditions for education. All this is possible only if their parents have a certain level of competence.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject абілітація
dc.subject програма ранньої комплексної допомоги
dc.subject абилитация
dc.subject программа ранней комплексной помощи
dc.subject Habilitation
dc.subject early comprehensive program of assistance
dc.subject.classification 376.1
dc.title Проектирование образовательного маршрута ребенка с ОВЗ: ресурсы и ограничения ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics