Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Можливості сенсорних аналізаторів сліпих учнів у сприйманні інформації та коригуванні циклічних вправ

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вихляєв, Ю. М. uk_UA
dc.contributor.author Загорська, З. І. uk_UA
dc.contributor.author Вернігорова, О. С. uk_UA
dc.contributor.author Рудяк, С. В. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-07-03T11:57:30Z
dc.date.available 2015-07-03T11:57:30Z
dc.date.issued 2013 uk_UA
dc.identifier.citation Можливості сенсорних аналізаторів сліпих учнів у сприйманні інформації та коригуванні циклічних вправ / Ю. М. Вихляєв [и др.] // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 24. – C. 38-43. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7606
dc.description.abstract В статті досліджені порівняльні можливості сенсорних систем сліпих учнів у швидкості сприймання певного об’єму інформації та виконанні рухових дій. Встановлено, що звуковий аналізатор дозволяє сліпим учням сприймати більш значний об’єм інформації за 1 хв., тоді як при виконані циклічних вправ навпаки - тактильні сигнали дозволяють руховому аналізатору більш чітко коригувати напрямок руху. Протиставляти або ігнорувати менш «ефективний» аналізатор ні в навчанні, ні у засвоєнні рухових дій недоцільно. В обох випадках менш «уживані» та «ефективні» сенсорні канали інформації можуть надати значну допомогу у вирішенні як освітянських, так і оздоровчо-спортивних завдань, що дозволяє рекомендувати, при можливості, їх комбіноване використання.
dc.description.abstract В статье исследованы сравнительные возможности сенсорных систем слепых учеников в скорости восприятия определенного объема информации и выполнении двигательных действий. Установлено, что звуковой анализатор позволяет слепым ученикам воспринимать более значительный объем информации за 1 минуту. Звуковые сигналы позволяют слепым более четко осуществлять коррекцию направления движения. Недооценивать или игнорировать возможности слухового и тактильного анализаторов нельзя. Оба анализаторы необходимо по возможности комплексно использовать для решения образовательных и оздоровительно-спортивных задач.
dc.description.abstract The article examines the comparative ability of sensor systems for blind pupils in a certain amount of information perception of speed and motor action. Found that the audio analyzer allows blind pupils perceive more information for 1 minute. Beep codes allow the blind to better carry out the correction of direction. Possible auditory or tactile analyzers to underestimate or to ignore are incorrectly. Both analyzers need to comprehensively to address the educational and recreational sports.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject сенсорні системи
dc.subject сліпі
dc.subject напрямок руху
dc.subject коригування
dc.subject сенсорные системы
dc.subject слепые
dc.subject объем информации
dc.subject направление движения
dc.subject коррекция
dc.subject sensor systems
dc.subject blind
dc.subject volume information
dc.subject direction of motion
dc.subject correction
dc.subject.classification 372.8: 796.612
dc.title Можливості сенсорних аналізаторів сліпих учнів у сприйманні інформації та коригуванні циклічних вправ ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу