Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Характеристика структури мовленнєвого дефекту у дітей з вадами інтелектуального розвитку

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Боряк, О. В. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-07-03T11:57:30Z
dc.date.available 2015-07-03T11:57:30Z
dc.date.issued 2013 uk_UA
dc.identifier.citation Боряк, О. В. Характеристика структури мовленнєвого дефекту у дітей з вадами інтелектуального розвитку / О. В. Боряк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 24. – C. 34-38. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7605
dc.description.abstract У статті зроблена спроба визначити структуру мовленнєвого дефекту у дітей з вадами інтелектуального розвитку (з помірним ступенем розумової відсталості). В результаті аналізу літературних джерел були визначені провідні теоретичні концепцій які, на думку автора, можна вважати базовими під час визначення специфіки структури мовленнєвого дефекту у визначеної нозології дітей. Цими базовими концепціями є: теорія про співвідношення мислення та мовлення, про первинні та вторинні порушення, про загальні та специфічні закономірності в психічному розвитку, про рівневі структурі мовленнєвого процесу.
dc.description.abstract В статье сделана попытка определить структуру речевого дефекта у детей с нарушением интеллектуального развития (умеренной степенью умственной отсталости). В результате анализа литературных источников были определены ведущие теоретические концепции которые, по мнению автора, можно считать ведущими во время определения специфики структуры речевого дефекта у умственно отсталых детей. Этими базовыми концепциями есть: теория про соотношение мышления и речи, о первичном дефекте и вторичных нарушениях, про общие и специфические закономерности в психическом развитии, про уровневые структуры речевого процесса.
dc.description.abstract The article attempts to determine the structure of the speech defects in children with infringement of intellectual development (moderate mental retardation). As a result of the analysis of literary sources were identified leading theoretical concepts which, in the author's opinion, can be considered to be leading in determining the nature of the structure of speech defects of mentally retarded children. These basic concepts are: theory about the correlation of thinking and speech, about the primary defect and secondary violations, about General and specific regularities in psychic development, Pro-tiered structure of the speech process.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject діти з вадами інтелектуального розвитку
dc.subject помірний ступінь розумової відсталості
dc.subject структура мовленнєвого розвитку
dc.subject компоненти мовленнєвої системи
dc.subject дети с нарушениями интеллектуального развития
dc.subject умеренная степень умственной отсталости
dc.subject структура речевого развития
dc.subject компоненты речевой системы
dc.subject children with cognitive disabilit
dc.subject reasonable degree of mental retar
dc.subject the structure of the speech development
dc.subject speech system components
dc.subject.classification 376.1-056.264:376.1-056.34
dc.title Характеристика структури мовленнєвого дефекту у дітей з вадами інтелектуального розвитку ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу