ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Островська, К. О. | uk_UA |
dc.contributor.author | Качмарик, Х. В. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2015-07-03T11:57:29Z | |
dc.date.available | 2015-07-03T11:57:29Z | |
dc.date.issued | 2013 | uk_UA |
dc.identifier.citation | Островська, К. О. Особливості індивідуального маршруту психологічного супроводу аутичної дитини в умовах дошкільної установи / К. О. Островська, Х. В. Качмарик // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 24. – C. 338-344. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7597 | |
dc.description.abstract | У статті розглядаються особливості психологічного супроводу аутичних дітей в умовах дошкільної установи. Проаналізовано різні погляди на поняття психологічного супроводу, а саме психологічний супровід як процес, як метод супроводу та як служба супроводу. Проаналізовано один з компонентів психологічного супроводу: психологічну корекцію, який передбачає розробку індивідуального маршруту психологічного супроводу аутичної дитини. На основі факторного аналізу створено і описано факторну модель психологічної корекції, як одного з компонентів психологічного супроводу аутичної дитини у дошкільній установі. Виокремлено і обґрунтовано етапи індивідуального маршруту психологічного супроводу аутичної дитини: сенсорна інтеграція аутичних дітей для подолання їх над вразливості, встановлення емоційного контакту спеціалістів з аутичною дитиною, уведення дитини у стан слухання, активізація пізнавальних процесів аутичної дитини. | |
dc.description.abstract | В статье рассматриваются особенности психологического сопровождения аутичных детей в условиях дошкольного учреждения. Проанализированы различные взгляды на понятие психологического сопровождения, а именно психологическое сопровождение как процесс, как метод сопровождения и как служба сопровождения. Проанализированы один из компонентов психологического сопровождения: психологическую коррекцию, который предусматривает разработку индивидуального маршрута психологического сопровождения аутичного ребенка. На основе факторного анализа создано и описано факторную модель психологической коррекции, как одного из компонентов психологического сопровождения аутичного ребенка в дошкольном учреждении. Выделены и обоснованы этапы индивидуального маршрута психологического сопровождения аутичного ребенка: сенсорная интеграция аутичных детей для преодоления их сенсорной чувствительности установление эмоционального контакта специалистов с аутичным ребенком, введение ребенка в состояние слушания, активизация познавательных процессов аутичного ребенка. | |
dc.description.abstract | The article discusses features of psychological support for autistic children in preschool. Analyzed different views on the concept of psychological support, such as psychological support as a process, as a method of support and maintenance as a service. Analysis of each component of psychological support: psychological adjustment, which involves the development of an individual route psychological support autistic child. Based on factor analysis, established and described factor model of psychological adjustment as a component of psychological support for autistic children in preschool institutions. Singled out and reasonable steps an individual route psychological support autistic child: sensory integration of autistic children to overcome their vulnerability over, establishing emotional contact specialists autistic child, putting the child in a state hearing, activation of cognitive processes autistic child. | |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | аутична дитина | |
dc.subject | психологічний супровід | |
dc.subject | індивідуальний маршрут психологічного супроводу аутичної дитини | |
dc.subject | аутичный ребенок | |
dc.subject | психологическое сопровождение | |
dc.subject | индивидуальный маршрут психологического сопровождения аутичного ребенка | |
dc.subject | autistic child | |
dc.subject | psychological support | |
dc.subject | individual route psychological support autistic child | |
dc.subject | психологічна корекція | |
dc.subject | етапи психологічного супроводу | |
dc.subject | індивідуальний маршрут психологічного супроводу аутичної дитини | |
dc.subject | psychological adjustment | |
dc.subject | stages of psychological support | |
dc.subject.classification | 159.922.762 | |
dc.title | Особливості індивідуального маршруту психологічного супроводу аутичної дитини в умовах дошкільної установи | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |